pauwen & ezels

Discussie in 'Help archief' gestart door BaukeS, 12 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    waarom zijn er bij pauwen & ezels geen classic+ en classic++ of gele en oranje stallen?
    daar moet verandering in komen
     
    Laatste bewerkt: 15 September 2014
  2. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Bij de pauw is er inderdaad geen Classic + of classic ++ bij de ezel zijn deze er wel.
    De gekleurde stallen zijn er voor dieren waarmee je kunt Fokken
    ze zijn er geel, oranje, rood en roze de gele en oranje stal kan meestal gekocht worden de gele voor BD en de oranje voor TG de hogere stallen kun je bouwen in de stad, in het groene gebouw links onder, dat is de werkplaats.
     
  3. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ik bedoelde ook alleen de pauwen
     
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Ik denk dat dat vanzelf wel een keer zal komen, als we terugkijken naar de veranderingen betreft stallen zie je dat steeds meer dieren ook bij het clubje van de dieren waar mee gefokt kan worden komen en zodoende komen ook de gekleurde stallen in beeld.

    De pauw is een uitzonderlijk beestje, want is wel een normale stal die te koop is voor BD maar is later aan het rijtje van normale stallen toegevoegd en zodoende zijn hier ook geen classic stallen van.

    Ik vermoed dus zomaar dat het een kwestie is van geduld hebben :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.