Partytickets (hulppakket)

Discussie in 'Help archief' gestart door wageweide, 8 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wageweide

wageweide Forumbeginner

ik heb dit pakket gekocht vorige week tot volle tevredenheid maar,
    de 1e 2 dagen kreeg ik 1 ticket daarna 20 en nu 75 dus verry happy nu nog 16 ladingen te gaan.
    inmiddels heb ik er al wat gebruikt maar stel dat ik vandaag of morgen nog een keer mazzel heb en boven de 100 tickets uitkom ben ik deze dan kwijt of telt dat door?
    dit kan ik nergens terug vinden.
    PakketInhoudPrijs
    Bedankt voor de hulp-pakket
    (Eenmaal aan te schaffen
    tijdens deze aanbiedingsperiode)
    4 Griezelwild
    2 Volle Maan oogstbooster
    200 Susi's Supermest
    1 Bedankt voor de hulp (+)
    € 4,99

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Partytickets worden altijd geboekt, ook als je voorraad boven de 100 komt.
    De 100 geldt voor het kopen van tickets als je er nog hebt staan: je kunt (buiten partyticket-events) niet bijkopen als je daardoor over de 100 gaat.
    Tijdens die partyticket-events wordt de limiet opgehoogd naar 200 zodat je meer ineens kan bijkopen.
    0ok dan geldt dat je geen pakket kan kopen als je daardoor over de limiet gaat.

Je raakt dus nooit partytickets kwijt, niet van wolkenrijen, niet van beloningen in events en quests, en niet van sieritems die tickets geven bij het oogsten.

3. wageweide

wageweide Forumbeginner

bedankt helemaal duidelijk met nog 16 oogsten te gaan geweldige investering nu al.
    volgende pakket ook maar kopen als deze weer langs komt haha.
    geen garantie voor de toekomst maar dit is wel erg leuk na 4 oogsten 97 tickets binnen .

Ron bedankt

farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.