partytickets bloemen en vogelschrikkers

Discussie in 'Help archief' gestart door neva1, 26 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neva1

neva1 Forumkenner

Even onduidelijk voor mij.. nieuwe jackpot is een enge vogelverschrikker? dat is die toch al een poosje? ik heb hem in ieder geval al een poos, mis er alleen nog 1.
    En dan van de bloemenrij.. ik mis nog 1 bloem maar heb al wel de wolkenrij, er staan er al 4 op dus het klopt niet dat je eerst alle bloemen moet hebben voor de wolkenrij of zie ik dat nu helemaal verkeerd?

2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Je krijgt de wolkenrij op het moment dat de 5 e te draaien is. Helaas niet op het moment dat je zelf de 5e gedraaid hebt

3. miekekoning

miekekoning Veteraan

Het klopt dat er deze keer geen nieuwe jackpot is, de enge vogelverschrikker blijft de laatste die uitgekomen is.
    Het klopt ook dat je de staak al hebt zonder alle bloemen in je bezit te hebben.

De kans om een jackpot bloem te winnen is tijdens deze uitverkoop aanzienlijk groter dus wellicht draai je de laatste bloem nog.

4. neva1

neva1 Forumkenner

duidelijk :D

dank je @miekekoning hoop met 20 partytickets dat het moet lukken dat ik de laatste bloem krijg want daar zit ik al weken op. en wat mij betreft mag er een slotje op

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.