partydraaien jackpot items

Discussie in 'Overig archief' gestart door boerbert70, 11 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerbert70

boerbert70 Forumbeginner

Nu de bloemen uit het rad zijn er een heleboel spelers die de bonenstaak niet vol is. Als je nu eenmalig (of liever 2 á 3 keer) deze bloemen kan ruilen zodat diegene die de staak niet vol heeft deze alsnog vol kan krijgen. Dat de bonenstaak alleen weggegeven wordt op het moment dat deze jackpot items actief zijn.

Butsmuts vindt dit leuk.
  2. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik heb een Lollige Lupine nodig. Eigenlijk Lullige Lupine, Die zeldzame keer dat die kwam draaide het rad door. Dom hé!

Dus mocht iemand hem over hebben, graag!

Hoop dat we de bloemen nu kunnen ruilen met het komende ruilevent.

daisy17858, Daxter1966 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik moet nog de laadbloem en de leuke Lupine. xD De zingende tulp en vrolijke lelie heb ik beiden dubbel.

Zou wel leuk zijn als deze kan ruilen.

daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

als ze te ruil zijn kan ik je wel helpen aan de laadbloem heb ik er 5 van over

daisy17858, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Als het ruilevent komt, dan stuur ik een duifje. ;)

daisy17858, Daxter1966 en -doppie- vinden dit leuk.
  6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

IK heb alle bloemen wel een paar keer over. Als ze te ruil komen, mogen spelers mij ook wel een duifje sturen. Zou voor spelers erg fijn zijn als ze te ruil komen

daisy17858 vindt dit leuk.
  7. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

heb ze ook dubbel

dus bij het ruilen stuur maar een berichtje

8. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Hier ook de lollige lupine en vrolijke lelie dubbel. Mist iemand nog wat, stuur maar een berichtje naar me als ze te ruil komen.
    Ik zelf zit al zolang hij in het spel zit te wachten op de enge vogelverschrikker. Hij komt amper voorbij en als die al komt dan stopt tie er net voor en krijg ik wat mest van het 1 of ander -.-

9. theav71

theav71 Levende forumlegende

Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat deze items te ruil zullen komen, er zal vast in de toekomst eens een retro party rad verkoop komen waar je deze items tijdelijk weer kan winnen aan het rad. BP zal wel denken dat spelers geen partydraaien meer gaan kopen als je er ook via ruilen aan kan komen. Maar laten we hopen dat ik het mis heb, heb ook aardig wat dubbel die hier niet op de velden staan.

Farmer121965 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  10. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Ik heb alle bloemen te kust en te keur ;) Dus mocht het in een ruil event komen wil ik best wat sturen.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.