Party tickets

Discussie in 'Overig archief' gestart door -Dobbertje-, 10 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    Leuk dat men nu die gele eendendons stallen er uit gehaald heeft.
    Maar wat krijgen we er voor in de plaats ?....gele scheerstallen en gele koemelk stallen !
    Wel als je op een bepaald level zit is je bd en ep/tep aangepast aan je level met draaien,
    waarom dan niet met de stallen ?
    Je kan bv bij level 220 wel 110.000 bd krijgen of hoog aantal ep/tep enz.
    Een gevorderde speler (lees hoger in level )heeft niets aan een gele scheerstal of melkstal
    en een beginnende speler zal eerst nog het spel verkennen en zal pas later misschien wel wat partytickets kopen dus enkel voor die zal het nut hebben om een gele melk stal te krijgen.
    Maar als je wat maanden speelt is er ruilhandel en zal men overgaan naar bomen ipv koemelk stal of broedstallen.
    Erger me nu dat ik van de 25 party draaien er 6 gele scheerstallen draai...
    dit weer houd me ervan om voortaan nog party tickets te kopen, en da's niet de bedoeling toch ?
    Als mijn ep/tep /bd aangepast is aan mijn level, kan dat toch ook met het aantal stal soorten,
    bv elke 25 ste level ander een soort.
    gr en fijn griezelmaand
    -Dobbertje-
    level 222 ;)
    incl 490 gele eendendons stallen in de schuur..op naar de 490 gele scheerstallen ?
     
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ben het helemaal met je eens , weer van die goedkope stallen erin
    zetten waar een meer gevorderde speler niets aan heeft.
    Mogen het treintje wel een keer per maand laten rijden kunnen
    we er misschien nog iets uithalen waar we wel wat aan hebben.
    maar ik heb maar 390 gele dons stallen.
     
    Sintra98 en gelderblom vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Eens met Dobbertje, en ook om die reden ben ik al zeer lange tijd geleden gestopt met het kopen van party-tickets.
    Daarbij wint men geen prijs, men koopt een prijs.

    Een ander nadeel was, dat de partywolken rij items wel werden aangepast, ook verhoogd in EP/TEP waarde, wat resulteerde in dat vele gewonnen/gekochte items uit het rad werden omgewisseld (Op het schateiland en in de siertuin) voor de nieuwe (wegens ruimtegebrek) de oude gekochte items stof staan te vangen in de schuur.
     
    hwjstolwijk, Sintra98 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    HJ, lang geleden gestopt met kopen van partytickets?
    niet zo lang geleden was je toch anders aan het praten. (vorig item wilde jij toch zó graag?)
    jij verdenkt anderen van liegen of niet willen geweten hebben "echt geld" in het spel te stoppen. nu betrap ik je erop dat je het zelf ook doet.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende


    Dat was een eenmalige actie, en het betrof het kleinste pakket, het behelsde zeker geen groot pakket van 200 tickets. Daarbij greep ik nog naast het item. In het verre verleden kost ik zeker maandelijks het grootste pakket, soms meer dan één maal.

    Het zou jou sieren, om eerst vragen te stellen in plaats van gelijk een conclusie te trekken, onwaarheden neer te schrijven. Als jij een vraag of vragen aan mij had gesteld, had jij te weten gekomen, uit de eerste hand, dat mijn eerdere posting kloppend was.

    Verder zou ik het fijn vinden, als jij mijn postings niet tot het bot toe fileert, jij stelt nog al wat namelijk! Volgende keer zal ik het niet nalaten om (wederom) op de meldingsknop te duwen.

    Dank voor het lezen.
     
    hwjstolwijk, -matthias1952- en HofvanDromen vinden dit leuk.
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wat erg dat de waarheid kwetst.
    jij hebt de wijsheid blijkbaar in alles. maar een ander moet het maar aanvaarden.
     
    jopie en gelderblom vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende


    Nu ophouden ....-.-
     
    hwjstolwijk, -matthias1952- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Aangezien het hier een kleuterklas wordt sluit ik dit topic.

    Het forum is geen kleuterklas.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.