party ticket

Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 2 Mei 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

het is me al eens eerder opgevallen dat als je in het rad/molen bij party....een gratis party ticket draait deze niet word bij geteld. de vorige keer dacht ik dat ik zelf niet goed had gekeken maar net draaide ik dus een gratis... twee ....ik had er nog 106 dus zou die naar 108 moeten gaan dit gebeurde niet.....meer mensen al eens opgevallen??

2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Heb dat ook al een paar keer gehad toen ticket gestuurd en kreeg als antwoord dat
    die tickets die je draait al zijn bijschreven voordat het rad klaar is.
    Dus waarschijnlijk stond je op 104 plus 2 is 106.

3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik zie het aantal PT altijd al verspringen terwijl het rad nog vrolijk aan het draaien is. Er komt er dan één bij (want er gaat er eentje af en er komen er twee bij). Bij de kistjes zie je ook gebeuren dat er al groene tickets worden bijgeboekt terwijl de popup met de gewonnen prijs nog moet laden.

4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Inderdaad is dit het antwoord, bij alle prijzen worden deze al bijgeschreven voordat de animatie klaar is. Bij een dier of mest zie je dat natuurlijk niet in je scherm, maar bij bijvoorbeeld BD of tickets zie je dat er al wordt bijgeschreven voordat de prijs in het scherm verschijnt. Dit is overigens ook het geval met parels in het huidige visevent, waardoor ik van de week al zat te juichen voordat de popup er was :)

5. Lieve

Lieve Halfgod

Met als extra prijs deze keer
    Geitje-in-een-doosje (sieritem) als nieuw en
    vijfde/laatste item van de duiveltje in een doosje-collectie.

Geeft iedere 42 uur 6.000 EP/TEP, gedurende 10 minuten 2% EP-bonus en 4 Kist vol exotisch fruit
    (1x1 veldje)
    plaatsbaar op deze velden: 0,1,2,3,4,5,6,9,13,14,WR

Deze kan niet gewoon geoogst worden met de knechten en kan ook niet op 12 het huisdierveld
    zo word het geitje wel al eens vergeten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.