party ticket

Discussie in 'Help archief' gestart door john-j, 14 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. john-j

    john-j Forum-hertog

    Hoi
    hoeveel partytickets mag je maximaal hebben staan?
    mvg john-j
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Als ik me niet vergis: 100 maximaal buiten partytickets event, tijdens event is het maximaal het dubbele.
     
  3. john-j

    john-j Forum-hertog

    hoi
    ik heb meer dan 100 partytickets staan
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Dan zou ik even wachten op een reactie van een mod, want ik heb het even terug gezocht en kon er niks over maximale aantal zo gauw terug vinden.
     
  5. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Ik heb er nog 700 staan en party tickets zijn betaalde tickets voor zover ik mij herinner is de aanschaf van het grootste pakket ongelimiteerd
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  6. john-j

    john-j Forum-hertog

    ik heb nog meer staan en dit zijn allemaal gedraaid of gekregen uit kisten en zo.
    Bedankt
     
  7. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Er is geen maximum aan het aantal partytickets dat je kunt hebben staan.
    Er is wel een beperking wanneer je partytickets wilt bijkopen:

    Buiten partyticket-events is het maximum aantal party draaien dat je kunt hebben staan als je bijkoopt 100. Dus als je dan 2 party draaien hebt staan kan je het pakket van 100 tickets niet aanschaffen.

    Tijdens het event is het aantal waarbij je met TG kunt bijkopen verhoogd naar 200. (Na het event wordt de limiet dat je kunt bijkopen teruggezet naar 100).

    Voor de betaalpakketten via de bank is er geen beperking op het aantal partydraaien dat je kunt hebben staan.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  8. john-j

    john-j Forum-hertog

    Hoi
    Bedankt voor je antwoord.
    dan kan ik mooi mijn party beurten laten staan en draaien als ik daar behoefte aan heb.
    mvg john-j
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo mijn party tickets zijn weg rara stond op ruim 700 en nu nog maar 100 ????
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  10. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Bij mij zijn ze ook gereduceerd tot 100:cry:Na 10 keer draaien staat er nog steeds 100!
     
  11. vutter

    vutter Junior expert

    Mijn party tickets zijn ook weg had 230 nu nog 100,e en waar ik van baal is dat elke keer als er een event begint je 10 min van tevoren er uitgegooid word.meestal ben ik dan net in de molen aan het draaien.en als het event begint moet je weeeer uitloggen.klote is dat bp doe daar wat aan
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  12. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    En ik sluit me bij de vorige berichtjes aan.
    Gisteravond had ik nog ongeveer 410 partydraaien en nu 100!!
    Waar zijn ze gebleven en hoe krijg ik ze terug?:cry:
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  13. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik had het ook reeds opgemerkt en ga navraag doen
     
  14. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Hier helaas ook aansluiting op de vorige berichten. Heb net nog fanatiek zitten draaien om 100% bonus te krijgen dat is uiteindelijk gelukt maar nu helaas nog maar 100 over terwijl er nog veel meer moesten staan. :(
    Bedankt Lea ;)
     
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb er ook al last van zijn er een paar honderd verdwenen.
     
  16. breston18

    breston18 Forumkenner

    Hier ook last van meer dan 300 verdwenen, ga wel naar support schrijven
     
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    In de schuur staat wel het juiste aantal. Je zou dus nog even kunnen afwachten
     
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dank je enk , klopt ook alleen als je draait blijft molen op 100 staan , maar
    in de schuur haalt ie hem eraf.Alles wat ik draaide heb ik wel bij gekregen.
     
  19. PinguinEric

    PinguinEric Junior expert

    Aaaaaaah!!!! Hier ook. Ik had nog iets van 1500 partydraaien staan, nu nog maar 100 :mad::mad::oops:
     
  20. oetje18

    oetje18 Forumleerling

    hier zelfde euvel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.