party ticket prijzen stapelen

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door muurbloempje123, 18 Augustus 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muurbloempje123

    muurbloempje123 Forumleerling

    Regelmatig is er een aanbieding om party tickets te kopen en er zijn ook veel te winnen. De decoraties zijn hoofdprijzen (op dit moment: Herfstachtige paddenstoelenhut, IJzige muffe hut enz.). Probleem is dat ik ze niet meer kwijt kan.
    Nu vind ik het niet erg om geld uit te geven voor een hobby maar wel als je er vervolgens niets aan hebt. Daarom stel ik voor om die decoraties te kunnen stapelen tot 10 stuks.
    Het zou mij zomaar zo'n 40 vakjes schelen waardoor ik bijvoorbeeld aan de Retro-sieritem pakketten mee zou kunnen doen. Dat heeft nu weinig zin omdat ik ze toch niet kwijt kan.
     
    Boeretrien1 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    Zoiets is in het verleden regelmatig voorgesteld. Mede vanuit dit idee zijn de wolkenrijen ontstaan maar we krijgen inderdaad steeds meer sieritems en de wolkenrijen staan vaak vol met de items die je uit een bijbehorend event krijt als beloning.

    Ik zal het nog een keer bespreken in het team, zoals altijd geen garanties maar weet dat het onze aandacht ook heeft.
     
    Butsmuts en muurbloempje123 vinden dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik vindt het ook nog steeds een leuk idee.
    Bijvoorbeeld door 2 nieuwe runes in de boom, 1 om de optie vrij te spelen en een 2de waarmee je het aantal opgestapelde sier-items mee kan ophogen naar een x aantal

    Spelers die bijvoorbeeld meerdere howies hebben zouden deze dan op deze manier ook kunnen opstapelen
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind het een goed idee. En zo lastig lijkt het me niet: als je pakhuizen kunt maken voor bomen en stallen moet het ook kunnen voor sieritems lijkt me.
     
    Boeretrien1, Butsmuts en muurbloempje123 vinden dit leuk.
  5. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Precies, pakhuizen voor sieritems, goed idee.
    Hen je meteen weer de mogelijkheid voor extra questen en events.
     
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Nadeel van pakhuizen is dat je meestal er maar 1 gratis kan krijgen in het spel en dat je anderen moet kopen. Ik heb liever de mogelijkheid tot stapelen of een apart veld er voor.
     
    muurbloempje123 vindt dit leuk.
  7. muurbloempje123

    muurbloempje123 Forumleerling

    Nog een kleine toevoeging. De wolkenrijen zijn helaas niet met de tijd meegegaan, wat het voorkomen van een overschot aan sieritems betreft. Want de wolkenrijen van events staan vast en voor degene die vrij zijn koop je watertank (1x1 á 250 BD), de golfbaan (1x2 á 500K BD) of de grote waakhond (2x2 á 3500 BD). De sieritems van tegenwoordig hebben zoveel EP dat het zonde is om ze in de wolkenrij te doen.
    De Wolkenrijen die je kunt kopen zijn volledig verouderd. Ik kan me niet voorstellen dat spelers die nog kopen. Om dit nieuw leven in te blazen kun je het volgende doen:

    Van elk sieritem dat geplaatst wordt rekent de Wolkenrij automatisch de EP per uur uit, dit wordt vermenigvuldigd met de Wolkenrij-duur.

    In Excel zou dit een heel makkelijk opdracht zijn en zou hier ook goed uit te voeren moeten zijn.
    Het gaat er om dat de sieritems die gewonnen of gekocht zijn weer de waarde vertegenwoordigen die ze vermelden en niet verpieteren in de schuur of in Wolkenrijen die 1000 BD of 1750 EP (die bestaan echt) opleveren.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  8. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik ook heb ook veel te veel in voorraad jammer maar ik heb het ook al eens voorgesteld geef maar iedere week een trein voor alles
    En de sieritems is niet te over zien
    Nu hopelijk doen ze er wat mee ????

    Gr Tineke en s6 all
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.