party draaien

Discussie in 'Overig archief' gestart door -Dobbertje-, 2 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

bij party draaien krijg je in een hoger level betere ep en tep en bd
    bijvoorbeeld ik zit in level 204 en krijg aan het rad 102.000 bd, is mooi
    maar......zit nou echt iemand die boven level 200 of level 100 nou echt nog te wachten op een geitenmelk of koeienmelk stal of gele broedplaats?
    als de bd, tep of ep aangepast is aan je level ( en andere beloningen)
    kan dan die stallen van melk en broed er niet uit?
    ik spaar ze op voor de treinexpres, maar da's best duur voor je partydraai
    liever weg ermee

Sintra98 en molen55 vinden dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik persoonlijk erger me aan de grote hoeveelheden alruin 3 op de 10 had ik de laatste tijd alruin en ik gebruik het vrijwel nooit en vind de alchemist toen die veranderd was geen succes er zitten geen extra's in voor event gewassen We doen alleen maar events op de boerderij ik heb ruim 209.000 alruin op voorraad
    en dus vind ik dat de alchemist niet met zijn tijd is meegegaan in het spel. :(

Laatste bewerkt: 5 Augustus 2018
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

ben het met jullie eens...ik zit ook niet meer te wachten op de zo veelste xxl boom b.v. na 36 xxl peren vind ik wel genoeg....ik weet je kunt ze gebruiken voor de trein of ruilen/weg geven voor beginners.. maar dan nog, ik draai ook vaak die alruin zoals sintra....gebruik die ook zelden...sta nu op 47853 maar dat loopt alleen maar op.....en melk en broedplaatsen ook in overvloed....zou daar ook graag wat anders voor in de plaats zien.

hwjstolwijk en Sintra98 vinden dit leuk.
  5. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Van mij hoeven de werkstallen ook niet bij de party draaien dus graag weg ermee . Evenals de parfum die ik regelmatig draai . Zonde van zo,n toch wel speciale draai

Gelukkig heb ik nog nooit alruin bij de party draaien gehad evenals XXL peren bomen . Vermoedelijk praten jullie over de normale draaien .

popje4 vindt dit leuk.
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

nou nog even opgezocht wat ik vandaag zoal draaide...bij de party dan he....10 parfum..xxl kersen boom...konijn rood....gisteren een xxl den...en dan nog de Ep en zo dat dan weer wel....maar die bomen staan er wel in....tja die gaan dan maar met de trein mee....

hwjstolwijk vindt dit leuk.