party draaien

Discussie in 'Help archief' gestart door miepje40, 11 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Party tickets te koop....event lijkt begonnen.
    5 keer gedraaid, nog geen werkplaats te zien o_O
    iets niet in orde?

2. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Hier staan ze er wel tussen.
    Heb wel ff moeten uitloggen.

3. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Ja net als altijd....1 of 2 werkstallen
    Verder alle prijzen net als anders....wordt dit dan bedoeld met "staat in het teken van werkplaatsen"?

4. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

ik denk dat je gelijk hebt, bij de derde en vierde draai geen werkstal te bespeuren...

5. Leo.netten

Leo.netten Teller

en dan zijn het vaak nog gele stallen

Farmer121965 vindt dit leuk.
  6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

:mad: en gewone werkstallen..struisvogel enzoooo
    Had mijzelf bij hoge uitzondering een pakketje van 120 draaien kado gedaan...
    Gele kwamen het meest voorbij..soms oranje..en heel soms rode werkstallen...zeldzaam die werkstallen..
    Gewone stallen zitten er meer in en ROZE !! heb ik helemaal niet voorbij zien komen...
    Dat lokkertje klopt dus helemaal niet>:( en dit was dus eens en nooit meer 10 euro besteden aan iets wat beloofd wordt en niet komt..
    en ja ik ben der boos om..puh-.-

Boer.Piet vindt dit leuk.
  7. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Ben bij 5 draaien gestopt....als ik antwoord van een mod heb zie ik wel verder.
    Maar heb het gevoel dat er iets niet klopt.

8. Sjemmie

Sjemmie Regelmatige auteur

Zoals in de FAQ vermeld staat is er een vergrote kans om werkplaatsen en werkplaats-upgrades te draaien. Dat wil uiteraard niet zeggen dat ze er bij iedere draai tussen staan. Bij mij staan er nu de vleermuis-guano-productie rood en de brandkraanfabriek geel tussen. Ze komen dus wel degelijk voorbij.

Edit: Na een keer draaien staan er nu de rodeoranch rood, geitenmelkstal geel en de truffelboerderij geel.

9. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Nou dan geen draaien voor mij.....deze werkplaatsen die je noemt staan er normaliter ook bij bijna iedere draai tussen.
    Dikke tegenvaller :wuerg:

10. yvon61

yvon61 Forum-analist

Ben blij dat ik er deze keer geen geld aan heb besteed. Had al een vermoeden denk ik.

11. Boer.Piet

Boer.Piet Junior expert

Een vergrote kans op niks is dus ook niks xD

blackscorpion64 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.