pangolin

Discussie in 'Help archief' gestart door Vitani94, 16 Mei 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik heb een stapel pangolinvoer waar je u tegen zegt, maar het valt me op dat ondanks dat dit voer staat bij de normale dieren dat ik hier geen hokken van heb en ze ook niet kan kopen. Was dit ooit een hok dat bij een event zat en daarna nooit meer te krijgen was?
     
  2. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Bij mij staat hij op de bahama.
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Hij was te verkrijgen bij een dol op dieren fokevent en een dagje museum. 0ok met het cadeau- en ruilevent zou je eraan kunnen komen
    https://board-nl.farmerama.com/threads/dol-op-dieren-versie-mei-2021-fokevent.38655/#post-811591
    https://board-nl.farmerama.com/threads/dagje-museum-ii-bahamarama-layer-event.39872/#post-851270
     
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    als ik in mijn voorraad dierenvoeding kijk, dan staan zowel de dieren van de gewone farm als die van bahama door elkaar,
    vandaar het misverstand?
     
  5. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Jammer dat dit voer dan niet bij de mysterieuze stallen staat. Ik heb met ruilevents meestal niet zo veel mazzel, voornamelijk omdat ik niet veel heb om te ruilen omdat ik niet heel veel interessante stallen en bomen krijg uit de mysteriestallen en mysterie stekjes. Ik hoop dat dieren zoals de pangolin ook op andere manieren te krijgen gaan zijn, want ik vrees dat er weinig mensen zijn die hun enige pangolinstal willen ruilen in een ruilevent.
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Hij komt niet uit een mysterieuze stal dus niet gek dat hij daar niet bij staat
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.