panda quest?

Discussie in 'Help archief' gestart door 1-marleen, 20 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Als je de panda vrijspeelt, is er dan ook een quest waarbij je deze kunt inleveren of is er alleen een voor de stokjes?
    Kan het niet vinden in de FAQ's e.d.

2. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Er is ook een quest voor gefokte panda's.
    Misschien moet je de pandafok nog vrijspelen in de apentempel? Daarna zou deze zeker te zien moeten zijn.
    De fokquest heet 'De Uitverkorene'.

3. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

wat @robbiefarmer schrijft klopt, pas als je de pandafok hebt vrijgespeeld zie je ook de quest in de coöperatie staan. Als je op de link klikt zie je alles over de panda's https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-pandas.10678/ moet je nog eens iets zoeken m.b.t. de FAQ's klik dan op het forum op spel FAQ's en dan op (F.A.Q.} De FAQ index dan zie je alles op alfabet staan

4. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Dus met alleen de gewone panda kun je voorlopig nog niks.
    Dan speel ik eerst iets anders vrij want 7x levelen op baha, voordat je iets met die panda's kunt beginnen, is voor mij teveel.

Jokertje, daar had ik gezocht.

Dank jullie wel voor de antwoorden.

Er mag een slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.