Pakketje gekocht

Discussie in 'Help archief' gestart door kakelot69, 31 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb dus een pakketje gekocht en nog niks gekregen. Nou is het ook nog niet zo lang geleden hoor, dat ik dat pakketje kocht, een minuut of tien misschien. Maar ik word er toch een beetje zenuwachtig van. Ik heb ook nog geen betalingsbevestiging op email.

Moet ik me al zorgen gaan maken en zo nee, wat is de termijn waarop ik dat wel moet gaan doen?

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Kan best dat er een beetje vertraging is maar ik raad je voor nu aan even opnieuw in te loggen. Heb je dan nog niks ontvangen is het goed om te kijken of er wel geld is afgeschreven bij je, zo ja stuur dan een ticket naar ons (kies eerst maar algemene support). Dan kijken we wat wij kan zien en wat er moet gebeuren.

3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Na een paar keer opnieuw inloggen is het inderdaad goed gekomen met mijn pakketje :inlove:

Wat mij betreft mag er dus een slotje op dit topic, en misschien een sticky voor de zenuwachtige ongeduldigerds die ongetwijfeld nog zullen volgen xD

Dank je wel!

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Gelukkig maar en ja deze vraag zien we vaker, voor ons ook altijd onvoorspelbaar hoor. De ene keer koopt iemand iets en is het direct rond, soms duurt het een tijdje en natuurlijk gebeurd het ook weleens dat het wel misloopt en het onderzocht moet worden.
    Vaak is na aankoop opnieuw inloggen wel goede truc om te checken of het wel of niet goed is gegaan. Maar bij twijfels ons gewoon vragen :)

kakelot69 en Sintra98 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.