pakhuizen

Discussie in 'Overig archief' gestart door bommelbij, 29 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Hallo. Misschien dat ik het als vreemd ervaar, maar misschien kan iemand mij nader verklaren. Ik heb nu geruime tijd een tiki-arboretum staan. Daarin staan Bananenbomen (oogsttijd 20.00 uur). De benodigde boormachines voor een upgrade zouden als dropitem uit pakhuisoogsten moeten komen. Een zeldzaam item en dus niet veelvuldig of elke keer, maar hoe groot is de kans wel.!? ik heb tot nu al veelvuldig geoogst, maar nog steeds niets. Wie weet een antwoord/verklaring.
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ze komen echt maar weinig.
    En als je eenmaal meer bomen erin hebt staan, zullen er ook meer boormachines komen.

    Ik heb nu 4 arboreta, vanaf het moment dat ze in het spel kwamen. Allemaal met 8 bomen erin. En heb nu 959 boormachines over.
    Dus ze komen toch wel.
    Heb je ook al arboreta op je griezelvelden?

    En misschien helpt het ook een beetje, om bomen erin te zetten die meer ep geven dan een bananenboom.
     
  3. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Dank je wel voor je toelichting, Farmermikkie. Dacht dat in de faq stond dat de duur van de boom meer van belang was. Zal er andere bomen in doen.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Volgens mij is de duur van de boom ook het belangrijkst, en weegt de ep een beetje mee. Zo werkt het wel bij gewassen, heb ik hier op het forum ooit gelezen.
    Mocht je per dag 2 x een boom van 12 uur kunnen oogsten, dan is dat weer beter dan een boom van 20 uur, die je 1 keer per dag kunt oogsten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.