pak melk

Discussie in 'Help archief' gestart door wilagten, 15 April 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wilagten

    wilagten Junior expert

    het konijn accepteert geen pakken melk
     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Wil je het proberen of het wel lukt na opnieuw inloggen in je spel?
     
  3. petraagten

    petraagten Forumleerling

    dan doet hij het nog niet en op het andere account het zelfde
     
  4. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    Uit ondervinding: het grote konijn met het gietertje links onderaan neemt hier bij mij ook geen melk aan en geeft ook geen prijsjes weg. Klikken op het konijn en even naar een ander veld dan verdwijnt gieterkonijn. Wachten op het kleine konijntje links, rechts of midden bovenaan. Er is geen melk van de voorraad weg en lief klein konijntje wil de melk wel.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  5. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    o_Ok hier pakt het konijn met de gieter de melk niet. Ik denk dat hij liever de worteltjes heeft, die hij water staat te geven. :music:
     
  6. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    als de voerknop er staat bij het konijn linksonder dan druk ik op de groenebalk helemaal rechts op het pakje melk en dan voer ik hem gewoon , dus hier werkt hij wel linksonder
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben dan wel de topicstarter niet, maar ik heb al tig keer opnieuw ingelogd en naar een ander veld gegaan en weet ik veel wat, maar mijn konijn wil geen melk. Alleen als ie worteltjes staat te plukken, maar dat doet ie dus nooit dat rare konijn. Het werkt gewoon voor geen meter, dat blauwe konijn.
     
  8. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    klopt, bij werkte hij ook niet totdat ik deed wat doppie zei. bij konijn linksonder op konijn drukken en dan bij zn groene balk zo ver mogelijk aan de rechterkant van de groene balk drukken dan werkt t wel. Althans bij mij, wie weet ook bij jou. ;)
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  9. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Farmer en doppie schrijven : bij konijn linksonder op konijn drukken en dan bij zn groene balk zo ver mogelijk aan de rechterkant van de groene balk drukken dan werkt t wel.
    Zo doe ik het ook dan gaat het konijn links onder ook .
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  10. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  11. A_Roosje

    A_Roosje Forumbeginner

    Goedemorgen,
    Mijn konijn komt bijna nooit links onder (2 p/d) dan pakt ie melk aan
    Verder nooit, van alles geprobeerd, lukt nog steeds niet
     
  12. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    Roosje bij was dat dat ook zo. Ik speelde in de client en dan deed het konijntje ook niets.
    Op de gewone inlog lukt het wel en dan is het ook nog eens supersnel
     
  13. A_Roosje

    A_Roosje Forumbeginner

    DANK JE WEL, het werkt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.