paddestoelenwoud

Discussie in 'Help archief' gestart door -mikmak-, 1 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier heb ik al een deel van vrij....maar...in de coop staat toch nr 1 weer open?..:oops:

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heb je wel de hele quest al klaar? Anders verdwijnt hij niet uit de coöperatie. Het kan ook nog dat je een van de andere delen vrij gespeeld hebt. Dat kan ik vanaf het forum niet zien, daarvoor zou je een ticket naar support moeten sturen.

3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

zou best kunnen dat je alleen de laatste fase helemaal uitgespeeld hebt. velen doen het zo

riekje111 vindt dit leuk.
  4. -mikmak-

nee, hij staat helemaal nog open.....alsof ik nog niets gedaan heb

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heb je dan wel een van de andere delen vrij? Anders zal je toch een ticket moeten sturen. Dan kunnen ze verder voor je kijken.

6. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

heb je niet een deel vrij gespeeld via een andere quest deel 2 of zo

7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Mikmak ...met de komst van die paddenstoelenwoud ..kreeg iedereen 1 deel ..zover is Hofje ook ..
    daarna kon je pas de andere delen vrij spelen ..dus logisch dat je questen nog open staan ..
    Of je moet al meerdere delen hebben vrij gespeeld ..dan klopt het niet ...
    hier is nog een linkje van het 1e deel ...

https://board-nl.farmerama.com/inde...an-feature-oktober-2017-tijdelijke-faq.27461/

farmermikkie vindt dit leuk.
  8. fairie

fairie Commandant van het forum

:oops: Ik maar denken dat je alles vrij moet spelen. Heb ik sinds het begin dus wel wat misgelopen. Gauw veldjes geplaatst. Scheelt gelukkig weer wat met de DI's. Morgen maar even kijken of ik al een deel vrij kan spelen.

9. -mikmak-

aha.....mysterie opgelost......:music:....het koppie is een beetje op hol geslagen door zoveel tegelijk....blijft niks meer hangen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.