Paasfestival Technische problemen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 27 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bennie60

    bennie60 Forumleerling

    ik heb 15 eiplanten in de schuur maar kan niet planten op het event terrein.

    Ik heb het gevonden moest eerst veldjes zetten toen kon ik wel zaaien
     
  2. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende

    ik lever net een mandje in, maar........geen velden die ik open krijg? mandje foetsie en geen landjes erbij :(((((((
     
  3. jessie.1974

    jessie.1974 Forumleerling

    Vanmorgen een mandje ingeleverd om mijn velden weer te vergroten, maar nee hoor.....geen velden erbij en mandje weg :cry:. Hebben meer mensen hier last van?
     
  4. .LoreLoveMinoes.

    .LoreLoveMinoes. Forumleerling

    hier net hetzelfde
     
  5. -Tientje-

    -Tientje- Forumleerling

    ook mandje ingeleverd en niks gekregen
     
  6. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Bij het 4e mandje dat je inlevert krijg je alleen een prijs.
    Bij het 5e mandje dat je inlevert krijg je de sticker en word je land niet uitgebreid.
    Bij het 6e mandje wel weer. Misschien dat daar de problemen zitten?
     
    -Coco1968- en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    je krijgt niet iedere keer plaats vrijgespeeld. soms moet je meerdere mandjes inleveren.
    dit staat in de FAQ :
    Kweek Wonder-eiplanten, verzamel basisnesten, maak Paasnesten, lever deze in bij het event in ruil voor leuke beloningen.
    Vergroot je veld na
    1, 2, 3, 6 en 8 keer inleveren.
    Ontvang extra beloningen na inleveren van 5, 25, 35 en 40 keer inleveren.
     
    farmermikkie en -Farmer47- vinden dit leuk.
  8. connie1959

    connie1959 Gelegenheidsauteur

    ik heb net bij paas festival een paasmand voor 4tg gekregen, toen kon ik mooi weer 6 veldjes openen.
    ff erna heb ik in de molen een paasmand gemaakt en leverde deze weer in..maar er werden geen 6 velden vrij gespeeld.
    ben al in en uit gelogt ..maar nog geen veldjes erbij, zou het kunnen door die draaiende bloemetjes?...heeft iemand anders er ook last van?
     
  9. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Let op! Niet bij elke stap krijg je veldjes erbij, in de reactie boven jou zie je bij welke stap je veldjes krijgt.
    Het zou bij dit soort vragen helpend zijn als je vermeld welke stap je bijvoorbeeld hebt ingeleverd (hoeveel vakjes).

    Vanaf het forum kunnen wij in ieder geval niet zien wat er op jouw boerderij aan de hand kan zijn. Als je wil dat iemand meekijkt, dan kan dat via een ticket naar support.
    Maar in dit geval vermoed ik dat je een stap hebt ingeleverd waar je geen velden erbij krijgt (4 en 5 bijvoorbeeld).
     
  10. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    hier het zelfde de twee laatste stappen ingeleverd een vrij gespeeld stom he:cry:
     
  11. grietje51

    grietje51 Actieve auteur

    Hallo hier precies het zelfde, Gisteren een mandje gekocht voor 4 tulpguldens niet gekregen en ik weet dat je niet altijd velden opend. Maar je kan wel zien wanneer er iets af gaat.
     
  12. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Vanaf het forum kunnen we niet op je boerderij kijken. Als je wil dat iemand met je meekijkt, dan kun je een ticket naar support sturen, bereikbaar via de boerderij of via de link in mijn handtekening.

    Tot nu toe zijn alle 'vermiste' kistjes echter teruggevonden in de inventaris onder consumptiegoederen.
    Het kistje van 4 TG is niet het mandje wat je direct kunt inleveren, de paaskist bevat goederen die je kunt gebruiken bij het event en kun je openen via je sieritems, tabje consumptiegoederen.
     
  13. schorpioen55

    schorpioen55 Doorzetter

    elke keer als ik mijn paasei veldje leeg haal heb ik 0 paaseitjes en moet ik weer opnieuw opstarten dan staat mijn veld weer vol en begint het weer opnieuw geen eitjes en opnieuw opstarten hoe kan dat graag een antwoord
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Heb je het al geprobeerd met opschonen cache?
     
  15. molentandje

    molentandje Gevorderde

    ik heb iid weer hee veel last van draaiende bloemetjes,begint een beetje irritant te worden
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Hebben jullie het al geprobeerd met opschonen cache?
     
    Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  17. superboerin60

    superboerin60 Forumleerling

    bij mij staat alles op kop .stallen en bomen. de achtergrond staat normaal. wie heeft dit ook of hoe is dit te verhelpen.
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Borkie vindt dit leuk.
  19. thefirstjojo74

    thefirstjojo74 Junior expert

    hoi boeren en boerinnen ,
    idd ook ik heb al een aantal dagen last van traagheid in het spel maar nu ook alles op zijn koppie .
    ik dacht even is een 1 april grap!..maar dat op 2 april lijkt me niet ?
    mvg
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dat klopt. Dat hoort bij het insecten event. Bij de post boven jou kunnen je alles lezen hoe je het weer normaal kunt zetten.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.