Overzicht wolkenrijen

Discussie in 'Help archief' gestart door BoerinRietje, 19 Juni 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerinRietje

BoerinRietje Forumkenner

Ik zoek een overzicht van alle wolkenrijen, dus wat de cadeaus zijn die ze geven.
    Ik heb nu een wolkenrij er tussen die 2 extra oogst geven maar weet niet welke dat is.

Edit: misschien een idee om bij het overzicht links waar je ook de diamant buff hebt staan, als je boven de icoontjes staat met pijltje, met cadeaus dat je daar ziet welke wolkenrij het betreft?

Zie het al het is Jack's cadeau uit de wonderkist die 2 extra geeft.
    Maar bovenstaande onder edit lijkt mij wel iets.

Laatste bewerkt: 19 Juni 2022
    jolanda13, Sintra98, riekje111 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Yzaura

Yzaura Forum freak

Goed idee! Zou ik posten in de update en ideeën pool.

jolanda13, Sintra98 en riekje111 vinden dit leuk.
  3. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ik zou ook graag weten wat de wolkenrijen allemaal doen vind nergens een faq ervan wie wel ????
    Grt Tineke

Laatste bewerkt: 11 Juli 2022
    Cornelly52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. annwei

annwei Veteraan

In de F.A.Q. van de Magische Bonenstaak (staat in de Spel F.A.Q.'s) staat wel een overzicht van wolkenrijen, maar zo te zien is die bij lange na niet compleet. Ik weet niet of er nog een ander overzicht van wolkenrijen is.

Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  5. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Klopt helemaal en bij mijn weten is er geen ander overzicht:music:
    De wolkenrijen die iets geven wat ik interessant vind en dus wil oogsten wanneer het mij uitkomt, heb ik als Favoriet gemerkt en bewaar ik dus voor die momenten:p

Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.