Overzicht Volledige Inventaris

Discussie in 'Overig archief' gestart door BoerFrans, 29 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerFrans

BoerFrans Forumleerling

Graag wil ik kunnen zien wat ik allemaal op het land heb staan.
    Dus náast de stallen en bomen die ik niet gebruik, ook wat ik her en der op mijn landerijen heb staan.
    Vooral als ik Toverbomen of -stallen wil kopen, voor een event extra bomen of stallen wil kopen, wil ik snel kunnen zien wat ik al op het land heb staan.
    Dit overzicht zou in de stal zichtbaar kunnen zijn.
    Voordeel:
    -volledig overzicht van al mijn stallen en bomen zodat ik beter en sneller kan plannen.
    -preciezer inkopen van extra bomen en stallen.

Nadeel? Geen.

123Pien vindt dit leuk.
  2. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Zo`n voorstel heb ik twee jaar geleden al eens gedaan, maar daar kwam geen enkele reactie op.
    Ik zou het nog steeds heel handig vinden.

3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Toverbomen kun je niet kopen en het is maar afwachten of ze in het gift & trade event
    of het ruilevent mogen komen:cry:

Cornelly52 vindt dit leuk.
  4. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik vind het een goed idee.
    Want je ziet door de bomen het bos niet meer............laat staan de stallen....xD

5. Sintra98

Ik sluit me ook hierbij aan, ik vind het een goed idee :music:

Cornelly52 vindt dit leuk.
  6. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

En ook ik sluit me hierbij aan want het is een hele toer om de boerderij steeds te moeten ombouwen

Sintra98 vindt dit leuk.
  7. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Ik vind dit een bijzonder goed idee!
    Ik heb een lijst gemaakt in Excel van alle bomen die ik geplaatst heb en op welk weiland, maar ik vraag me af of die nog helemaal klopt. De enige manier om dat zeker te weten is alle bomen afbreken en opnieuw terug plaatsen, maar pfff ... dat is een gedoe!

Het zou inderdaad handig zijn als je ook kunt zien wat je op je weilanden hebt staan, op dezelfde manier als wat je kunt zien wat je in je schuur hebt of zo, maar ik vraag me af of dat (technisch) haalbaar is.

Voor de stallen vind ik het niet echt nodig, die zijn duidelijk herkenbaar en ik heb van elke stal er maar één staan, dus dat is een stuk overzichtelijker.

Sintra98 vindt dit leuk.
  8. Sintra98

Ik werk met een print screen en een datum erbij dat ik de print screen gemaakt heb

9. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik denk toch dat iedere boer zelf verantwoordelijk is voor het bijhouden van de boekhouding en inventaris.

Technisch is het natuurlijk niet onmogelijk maar bedenk wel hoeveel trager het spel gaat worden als er ook een module mee moet lopen die wijzigingen in de inventaris bijhoudt. Want uit der aard van het spel en de mogelijkheden om daarin dingen te wijzigen op verschillende plaatsen moet die net als een virusscanner permanent meelopen. Ik denk niet dat het wenselijk is dat het spel voor luie boeren wordt vertraagd.

123Pien en -Coco1968- vinden dit leuk.
  10. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Zo doe ik het ook. Een printscreen van mijn ingerichte weiland en mocht ik weer eens veranderen dan een nieuwe printscreen en de oude weer weggooien of misschien bewaren als de verandering tijdelijk is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.