overzicht met velden die klaar zijn

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door Vitani94, 28 Juli 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Omdat het spel steeds groter wordt is het soms niet makkelijk om in de gaten te houden waar allemaal geoogst kan worden. Ik heb inmiddels 5 speelvelden op bahamarama, 6 op de hoofdboerderij, 3 bij de volle maan, 2 op de Edelweiss en dan nog een eventveld en de wolkenrij die ik in de gaten moet houden houden. Zelfs als ik de velden waar alleen sieritems geplaatst kunnen niet meereken kom ik uit op 10 velden waar gewassen/bomen/dieren op kunnen en 11 tijdens een event op het eventveld. De sieritems en wolkenrijen oogst ik 1x per dag om het overzichtelijk te houden voor mezelf, maar gewassen, bomen en dieren duren veel minder lang.

Mijn vraag is of er niet een optie in het spel kan komen waardoor je in een hoekje een overzicht te zien krijgt welke velden iets klaar is om te oogsten zodat je niet iedere keer de hele wereld over moet reizen om te kijken of je wat kunt doen in het spel. Denk bijvoorbeeld aan de timer waarin je kunt zien hoe lang en welke bonussen je allemaal hebt lopen, maar dan met icoontjes voor alle velden waar je wat kunt oogsten.

Yzaura, jolanda13 en annigjen vinden dit leuk.
  2. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Wij hebben een alarmklok (gedownload) waarop we alle tijden bij houden, erug makkelijk al zeg ik het zelf

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  3. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Mag ik vragen welke alarmklok je hebt gedownload want dat lijkt me ook wel wat.

4. wima3102

wima3102 Forumbewoner

• niet farma-gerelateerde links niet toegestaan
    Tuurlijk mag dat;
    *knip*

Ik hoop dat het zo lukt, anders moeten we maar even op een andere manier contact zoeken.

Laatst bewerkt door moderator: 4 Augustus 2023
  5. Boeretrien1

Dank je wel. Het is duidelijk, misschien dat er meer mensen zijn die daar iets aan hebben.:)

6. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Ik zet het wel op facebook, link mag hier niet

7. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hoi waar kan ik dat vinden alarmklok op facebook ??

8. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Hoi
    Die kan je vinden in de groep Farmerama Weetjes.
    Ik hoop dat het lukt.

9. Boeretrien1

Ik heb farmerama weetjes toegevoegd op FB.
    Wie weet waar het allemaal goed voor is.:p

wima3102 vindt dit leuk.
  10. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Is een leuke groep hoor, alleen dan zie geen spelers namen, maar als dat alles is.

11. Tyrany

Tyrany Grote forummeester

Ik heb je een berichtje gestuurd, want ik heb geen fb.