Overzicht coöperatie quest

Discussie in 'Help archief' gestart door Arvonvan, 20 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arvonvan

Arvonvan Levende forumlegende

Goedemorgen,

Ik hoop dat ik dit bericht hier mag plaatsen, kon er niet zo snel een goede plek voor vinden.

Allereerst ga ik er vanuit dat het doel is om op het forum een zo compleet mogelijk beeld te geven van de spel inhoud. Hiervoor heb ik een kleine aanvulling.

https://board-nl.farmerama.com/threads/f-a-q-coöperatie-quests.4743/

Onlangs heb ik de hele lijst met Coöperatie quests door zitten bladeren (die van het linkje hierboven) en een overzicht gemaakt van wat ik al heb afgerond, wat er nog open staat, maar ook wat ik in de hogere levels nog kan verwachten. Dit ook een beetje met het oog op sommige beloningen die soms mooie extra spullen bevatten. Dit wilde ik zelf in een snel overzichtje hebben.

Nu heb ik alleen zojuist een quest afgerond en wilde deze dus afvinken op mijn lijst. Maar daar bleek deze niet te staan, en ook kon ik heb niet in de forum lijst vinden (die van het linkje).

Dit betreft de quest genaamd Vliegend Tapijt. Hierin zijn bijvoorbeeld als extra beloning een pindakaasfabriek, de upgrade daarvan of raadselbomen te winnen.

Nu wil ik jullie niet van werk voorzien, maar vroeg mij af of het wordt gewaardeerd als er missende dingen, zoals dit, wordt gemeld.:oops: Jullie doen namelijk al goed werk leveren door soms veel informatie aan te leveren!

Edit: Heb nog een aantal quests gevonden die in mijn spel als voltooid staan, maar niet in de lijst op het forum. Het betreft de volgende quests:
    - Beschermer van de tuinkers
    - Groot boerderijfeest
    - Metamorfose
    - Vrienden en helpers
    - Vruchtengebak
    - Zielsverwanten

Daarbij is de quest 'Magische boon' alleen te vinden in de faq van de bonenstaak/wolkenrij.

En tot slot heb ik de quest 'Organische producten' wel in de lijst gevonden, maar niet in het spel.

P.S. Dit bericht is met zorg en positieve bedoelingen opgesteld.:oops::)

Laatste bewerkt: 20 Juni 2020
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Dank je wel voor je melding. Hoewel wij ons best doen om alle informatie die wij krijgen Nog dezelfde week te verwerken, wordt er soms in een week zoveel tegelijk door BP aangeleverd dat dat niet kan. Dan zijn de coöperatiequests de eerste zaken om uit te stellen, hetgeen soms met de beste bedoeling ook de week daarna niet lukt, en helaas dan risico van vergeetboek loopt.

Dus zijn wij altijd blij met berichten als het jouwe, hoewel dat niet altijd betekent dat iets gelijk wordt uitgevoerd. BP verstopt quest-informatie vaak in de faqs van mini-events waardoor het terugvinden van de originele informatie niet altijd een sinecure is. Eenvoudig overnemen uit het spel kan niet zomaar, omdat er ook op farmlevel gebaseerde prijzen voorkomen hetgeen we in het spel alleen zien door met twee accounts van verschillend level te vergelijken.

Maar we gaan wel ons best doen alle door jou genoemde quests in de faq op te nemen. Waarbij ik gelijk zeg dat we om dubbel werk te voorkomen een quest die al elders staat (Magische boon bijvoorbeeld) niet nogmaals plaatsen. Maar allicht kan daar de link in de lijst worden gezet in post 1 zodat die toch makkelijk te vinden is.
    En het zal niet direct allemaal verwerkt zijn, maar komt op ons nog-te-doen lijstje en blijven tot ze wel zijn opgenomen.

3. Arvonvan

Arvonvan Levende forumlegende

Ah, graag gedaan Ron! Met alle plezier!

Begrijpelijk dat er wel eens wat wordt vergeten. Heb ik zelf ook wel eens last van hoor, dus maak je maar niet druk.;)

Dat jullie er niet meteen wat mee doen is ook geen probleem hoor, maar wel goed om te horen dat je toch probeert zo weer het forum up-to-date te krijgen.

Ben blij dat ik op deze manier toch een beetje kan helpen. Mocht ik nog eens wat vinden weet ik dat ik het met een gerust hart kan plaatsen.:D

Fijn weekend verder!:music:

RonSchoof vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.