Overgebleven spullen ruilevent

Discussie in 'Help archief' gestart door jenny260860, 30 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenny260860

jenny260860 Forumleerling

Ik weet niet of ik hier goed zit zo niet sorry daar voor wat gebeurt er met je spullen die niet geruild zijn ik mis namelijk me howie donut die ik aangeboden had voor een roze stal en die heb ik ook niet op me andere account heb ik wel me spullen terug gekregen ik heb op me beide accounts gekeken maar geen 2 de howie kunnen jullie dit voor mij nakijken jenny260860 ID44313760 - of boerin5260 ID44587560 Bvd

2. Leo.netten

Leo.netten Teller

Jenny heb je niet op het laatste moment die roze stal gehad.
    Je ruil items blijven in je schuur staan tot iemand wil ruilen.

3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Niet geruilde spullen worden in beginsel door middel van een script teruggeboekt op de eerste werkdag na afloop van het event.
    Omdat 1 mei in Duitsland een nationale feestdag en dus vrije dag is weet ik niet of het vrijdag gebeurt of eerst maandag.

Spullen die je ruilt staan overigens niet meer in je inventaris Leo, dan zou je er nog andere dingen mee kunnen doen terwijl het aanbod staat. Dat kan dus niet.

Aangezien de vraag van Jenny inmiddels via support is beantwoord sluit ik gelijk dit draadje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.