OUDNIEUW DE LUXE PAKKET

Discussie in 'Help archief' gestart door ton1608, 27 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ton1608

ton1608 Forumleerling

IK HEB EEB OUD NIEUW DE LUXE PAKKET GEKOCHT ALLEN IK HEB NIKS ONTVANGEN OM DE IN WOLKENRIJ TE KUNNEN PLAATSEN WAT MOET IK DOEN

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik weet dat dit één van de aanbiedingen is die willekeurig bij spelers langskomt, ik dacht dat die om items vragen die al eerder voorbij waren gekomen. Dat weet ik niet zeker, je zal ticket naar support moeten sturen zodat we kunnen zien welke aanbieding je precies hebt gekocht en wat daar bij hoort te zitten.

Voor support zie de link in mijn handtekening.

edit nog aanvulling voor wie dit ook lezen, niet iedereen krijgt dus nu dezelfde aanbiedingen en het kan dus zijn dat jij dit daarom niet op jouw account ziet. Verder wil ik nogmaals het advies geven voor aanschaffen van iets altijd even op de i te klikken voor informatie over wat je nu exact aanschaft.

3. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik weet niet of je nadat het pakket heb gekocht de pagina hebt ververst? Dit kan ook nog wel eens helpen. En anders zou ik de tip van @Klaartjuh (sorry voor aanvullende tip) opvolgen.

S6 in ieder geval.

Laatste bewerkt: 27 December 2019
  4. kroon

kroon Forumleerling

Er staat bij de informatie van het oud- en nieuw wolkenrijpakket dat dit pakket om 3 oude sieritems vraagt, er staat niet bij welke. Het blijken drie koopitems te zijn, zwempret, plantenspuitkunst en hupsakee. (Dat laatste item kun je nu in een pakket kopen dat 12,99 kost.) Ik had dit liever van te voren geweten. Een grijze rij erbij...

harm-jan70 vindt dit leuk.
  5. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Klaag niet gauw maar dit mag volgens mij niet van Brussel,

Inderdaad zeer misleidend deze wolkenrij ``oud en nieuw`` pakket voor € 3,99 aan te schaffen
    wat vraagt om 3 oude items volgens de I button.
    Als je het pakket eenmaal hebt blijkt dat je voor € 25,97 aan pakketten (3 stuks) moet bijkopen om de wolk te kunnen vullen.

( de 3 pakketten `plantenspuitkunst € 4,99 ` ` opgeknapt paaiende € 12,99` en `` zwempret € 4,99 `)

Noemen ze dit bij BP de nieuwjaars-gedachte,

Laatste bewerkt: 30 December 2019
    harm-jan70, herma1234 en kroon vinden dit leuk.
  6. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

buurvrouw zit al te zoeken naar hupsakee maar kan hem niet zo 123 vinden. Zoek me rot naar zaklopen, moet ik ook nog ergens hebben ppfff wat duurt dat lang dat zoeken. Zou fijn zijn als daar iets op gevonden wordt.

7. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

ik zet al de sieritems van bommel op 1 veld aan het eind van het jaar kun je ze dan verwijderen en kunt ze zo plaatsen op een wolkenrij hoef je ook niet te zoeken.

8. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Eens met Copyhasta. Zeer misleidend. Niet netjes!

Blij dat ik er niet in gevlogen ben. Zat gisteren ook te twijfelen of ik de wolkenrij zou kopen. Ergens in mijn achterhoofd rinkelde al een belletje van: "Als het te mooi klinkt om waar te zijn.... "

Naar nu dus blijkt, dat mijn bel niet voor niks rinkelde. Gelukkig niet de kassa van BP!

Sterker nog: @kroon @ @ton1608 hebben wettelijk gezien recht op geld teruggave!

Hier onder voor de duidelijkheid een printscreen, voor de aanbieding komt te vervallen, of er mogelijk gesteld zou worden, dat er niet goed gelezen is.

Laatste bewerkt: 30 December 2019
    hwjstolwijk vindt dit leuk.
  9. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Heb hem ook niet gekocht omdat ze om 3 oude sieritems vragen.
    te weten zwempret , plantenspuitkunst en hupsakee.
    Nou heb ik wel zwempret en plantenspruitkunst en mijn inventaris staan ,
    maar het item hupsakee kan ik helemaal niet en staat ook niet in inventaris en nee
    ook echt niet op een of ander land.
    Dus vraag mezelf af waar die vandaan komt.

10. thea1963

thea1963 Forum freak

Ik heb even voor je gekeken en die hupsakee zit in het mandje van 12,99 (Opgeknapt paaiende papegaaienpakket)

Het is inderdaad niet netjes van BP qua info wat er bij die aanbieding staat

11. venus261256

Is het dus geen oud sieritem en dat is dan niet leuk.
    Ik kijk altijd eerst of ik ze al heb of niet en besluit dan pas.

12. thea1963

thea1963 Forum freak

Dat sier-item zat in het pakket met de introductie van de papegaaienfok

https://board-nl.farmerama.com/threads/vroege-vogels-aanbieding-5-6-september-2019.34012/

Van de huidige aanbiedingen mis ik volgens mij de aankondigingen, Oud en Nieuw aanbiedingen en Oud en Nieuw Huisdieraanbiedingen (duren nog 33 uur)

13. venus261256

Heb ik volgens mij toen wel genomen maar item niet te vinden.
    De nieuwe net wel beide gekocht maar een wel binnen de ander nog niet.
    En die komt nu ook binnenvallen.

14. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Als er geen OA over staat dan betreft het individuele aanbiedingen (zoals alles hierboven genoemd zo’n beetje) waarover wij dus ook geen enkele informatie hebben.

Onze indruk is dat er een eindejaars-offensief is ingezet met heel veel verschillende aanbiedingen die kriskras door het spelersbestand worden aangeboden.

Voor wie één van de verschillende aanbiedingen van de wolk met drie verplichte koopitems heeft gekocht en die items niet bezit (dus eigenlijk een zinloze aankoop heeft gedaan) is mijn advies een ticket aan Support te sturen.
    Die kunnen de items niet leveren of de aankoop ongedaan maken. Maar wel de klachten bundelen en voorleggen aan de ICM (iemand in Hamburg) in de hoop dat daar beweging in komt.
    Een reactie zal echter tot na de vakantie duren, want het kantoor in Hamburg is dicht op enkele programmeurs na die de stabiliteit van spel en servers bewaken.

vinc051 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  15. harm-jan70

Een mooie stap in de goede richting Ron. Top.
    Nu hopen dat ze in Hamburg de laatste stap over de finish zetten, in klinkende munt terug betalen i.p.v een tg betaling

16. RonSchoof

Ik denk eerder de drie benodigde items aan het pakket toevoegen/naboeken.
    Maar dat moeten we voorlopig afwachten.

kroon, vinc051 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

In dat geval voorzie ik vandaag nog een mogelijke run op de aanschaf van wolkenrij.xD

18. RonSchoof

Áls dat gebeurt, krijgt men het item zonder ladingen, zoals het op de wolk moet.
    Maar met hetzelfde gemak gebeurt er niks. Is afwachten.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  19. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Ben er net achter dat zaklopen in aug. 2019 te krijgen was en laat ik toen net op vakantie zijn. Jammer een grijze wolkenrij.

20. bibi9999999

bibi9999999 Teller

hier ook de wolkenrij gekocht en ja ook op i geklikt voor aankoop maar daar kon je niet zien welke items erop moesten ...... heb plantspuitkunst en zwempret wel (en hupsake toch ook maar erbij gekocht)
    maar of ik ze ooit op die rij ga zetten weer ik niet want in de siertuin leveren die 2 items me na oogsten wolkenrij en huisdieren me 800.000 ep per item op en van die rij krijg je minder ep terug ......
    Ga het wel een keer uitproberen om te zien of ik totaal meer ep krijg van de rest door die rij maar zo niet gaan ze er dan weer snel af......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.