oude wolkenrijen en ruilen met BP

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door Batsheba, 5 Oktober 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Ik heb een aantal oudere wolkenrijen waar ik één of twee items van mis en waar tijdens het ruilevent haast niet meer aan te komen is. Als het mogelijk zou zijn om met TG de lege wolkjes af te kopen zodat daar toch een item kan op geplaatst worden is dat voor zowel BP (TG) als voor de spelers een voordeel en kunnen ongebruikte sieritems lege wolkenrijen vullen. Of tijdens ruilevent sieritems ruilen met BP.
     
    grejo, Vitani94, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    Wat ook interessant zou zijn de sieritems die up hebben gehad op wolkenrij kwijt kunt
    Nu met de nieuwe is het wel, maar heb nog zoveel oude en daar lukt het niet mee
    zoals bv aardbeien II, een huis vol III, snoepdouche, groot boederijvuurwerk, ijs ijs loly enz ze geven bijna niks op veld
    dus het zijn echt inventaris vulling en als je iets wil plaatsen sta er een eindeloos rij waar je door moet

    23/10/2021

    Bij het ruilevent wou ik ze verkopen maar dat kan dus ook niet
     
    Laatste bewerkt: 23 Oktober 2021
    Sintra98, Butsmuts en hendrika73 vinden dit leuk.
  3. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Goed idee, hoewel ik de TG zelf eigenlijk alleen gebruik om knechten aan te schaffen. De items opnieuw in een event beschikbaar stellen is ook een optie, net als dat ene spookitem. Ik heb best wat incomplete wolkenrijen.
    0ok de rad-items die je niet kan ruilen opnieuw in het rad plaatsen.
     
    grejo, Sintra98, Butsmuts en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    De items met upgrade staan hier ook in de voorraad deze zou ik ook graag kwijt willen op een wolk.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Ik sluit mij hier helemaal bij aan.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.