oude account weer nieuw leven in blazen

Discussie in 'Help archief' gestart door _annerieke1980_, 28 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _annerieke1980_

_annerieke1980_ Forumbeginner

hallo mede boertjes!
    ik heb een hele tijd geleden dit spel heel fanatiek gespeeld. maar door omstandigheden is dit gestopt. nu begint het bloed weer te kruipen waar het niet heen kan en zou ik graag weer gaan boeren. heb een nieuwe account aangemaakt maar is er ook een mogelijkheid om weer je oude account weer tot leven te wekken?
    alvast bedankt voor jullie info!
    groetjes annerieke

2. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Als je je user id nummer en naam nog hebt kan je een ticket naar support sturen met het verzoek deze weer te activeren

3. _annerieke1980_

ik zal eens in mijn oude administratie duiken. zal nog wel ergens te vinden zijn...

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dan kun je ook proberen om je wachtwoord bij je oude spelersnaam in te vullen. In de meeste gevallen zit je dan gewoon weer in je spel.

5. _annerieke1980_

ja ik zit al te zoeken na mijn oude naam.. pffttt...

6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Hopelijk kan je je oude naam en wachtwoord weer terugvinden want zonder zal het wat lastig gaan worden, je hebt inderdaad kans dat je zelf zo kan inloggen. Als het te lang geleden is moeten we je via support een handje helpen zodat je er weer in kan.

Succes met zoeken en natuurlijk welkom terug!

7. annerieke1980

annerieke1980 Forum-hertog

het is me gelukt.. hier mag dan ook een slotje op !! scheelt nog wel een beetje.. kan nu mooi verder met level 84:D

hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.