oud metaal

Discussie in 'Help archief' gestart door newfy2005, 15 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. newfy2005

newfy2005 Forumbeginner

goedenmiddag

Ik speel al een poosje mee.
    Maar iets valt mij op sinds de fok van de ezels zou er zo nu en dan ook oud metaal uit de grond of gereedschapskistjes komen.
    Tot op heden helemaal niets, dat is toch niet normaal????

teddybeer1986

2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Dan ben jij een enorme pechvogel (denk ik :) )
    Ik heb er inmiddels 37...... (in voorraadkist ze staan bij mij onder de bijenkoningin)

3. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi hier komen ze ook wel te voorschijn heb er 29 stuks gaat niet heel snel maar ze komen dus wel

4. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ik speel al een poosje mee.
    Maar iets valt mij op sinds de fok van de ezels zou er zo nu en dan ook oud metaal uit de grond of gereedschapskistjes komen.
    Tot op heden helemaal niets, dat is toch niet normaal????

teddybeer1986[/QUOTE]
    Een klein beetje kan ik de frustratie wel indenken. Wat mij opvalt (maar niet persee waar hoeft te zijn) is, dat er wel oud metaal uit gereedschapskistjes komt (mondjesmaat), maar volgens mij vrijwel of helemaal niets uit de grond. Ik heb nu 4 ketelsmederijen en nog 2 oud metaal over. Dus dat houdt niet over.

5. Wofrij

Wofrij Teller

Tja, ik heb bij het nieuw binnenkomen van een grijparm bijna een jaar moeten wachten. Volgens mij is het erg divers wat een ieder ten deelt valt. Ik heb nu maar even moeten wachten en heb ook 4 smederijen en nog 2 oud metaal over. Mischien komt er eerdaags nog een ruilevent. Als de smederijen gegeven mogen worden stuur dan even een in game berichtje naar me. Dan kan een smederij sturen als je er dan nog geen hebt.

6. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik heb ook een maand moeten wachten tot het zover was dat ik er 1 kon bouwen, en vervolgens heb ik er 2 gekregen bij het boerenrad, dus daar kan je ook op hopen

7. KennyMaradonna

KennyMaradonna Gelegenheidsauteur

Kan inderdaad groot verschil inzitten.
    Ik heb inmiddels 8 ketelsmederijen (40 oud metaal voor nodig), maar dat komt ook doordat ik bij enkele quests XXL-gereedschapskisten heb gekregen. En daar zaten ook een paar oud metaal bij.

8. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

je kunt aan je buren ook vragen een gereedschap kist als cadeau te sturen. Volgens mij zijn de meeste oud metaal bij mij daar vandaan gekomen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.