oranje lynx verblijf

Discussie in 'Beginners' gestart door Koala46, 25 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koala46

    Koala46 Forumleerling

    Ik heb in de molen een oranje lynxverblijf gewonnen, Ik kan hem niet plaatsen. kortom; ik kan hem helemaal niet eens gebruiken. Want ik heb geen gewoon lynxverblijf. Ik heb gezocht in de winkel en zie hem daar ook nergens, kon wel een gele lynxverblijf maken, gedaan, maar die kan ik ook niet plaatsen. Hoe kom ik nu aan een lynxverblijf? Want in die taken en dachopdrachten in huis worden ze regelmatig gevraagd, moet ze steeds kopen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hoi, een oranje stal aan het rad winnen, wat leuk. Een mooie prijs hoor

    ik heb even de faq van de lynx voor je gezocht: Lynx. Je vindt de lynx op je gewone boerderij vanaf level 50 en de gewone stallen van de lynx zijn via het rode mandje te koop
     
    Koala46, jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  3. Koala46

    Koala46 Forumleerling

    Dankjewel, Ja ik was blij verrast, heb namelijk al veel moeten kopen op de markt. Maar ik weet al wat ik fout gedaan heb met zoeken, ik schreef linx ipv lynx. Ik heb hem gevonden, nu voer maken dan kan het opgroeien beginnen.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  4. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    fijn dat het probleem is opgelost
    Succes en veel plezier met je lynx
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.