Optie in 1 keer alle kisten legen / gebruiken

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door nouk64, 7 Januari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Vraagje: Zou het misschien mogelijk zijn om alle kisten in 1 keer te legen/ gebruiken?
    Ik blijf klikken op al die kisten :oops:.... net zoals je al de wolkenrijen in 1 keer kan activeren.

    Ik hoor het graag.

    Groetjes
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zou die optie nooit gebruiken, want sommige kisten wil ik helemaal niet altijd legen (denk aan mestkistjes). Dan zou ik er eerder aan denken de kistjes gewoon eens per week te legen of zo.
     
    -matthias1952- en janniekwak vinden dit leuk.
  3. sneeuwwitje1956

    sneeuwwitje1956 Junior expert

    ik ben het met Kakelot69 eens. Ik had een kistje met heel veel (party)tickets en per ongeluk klikte ik op openen ipv een aantal ingeven. Ik ben dus al mijn tickets kwijt, want het gaat maar tot 99. Dus alles wat meer is was ben ik kwijt. Nee geen optie.
     
  4. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Dat is mij ook al een paar keer overkomen onder andere met mest en partytickets ,
    dus lijkt een prima idee maar voor mij geen optie.
     
  5. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Liever een systeem net als bij de wolkenrijen dat je favorieten kan kiezen die je dan tegelijk kan openen. Dan kan je de kistjes die je niet wil openen dicht laten.
     
    ansimon, Vitani94 en hendrika73 vinden dit leuk.
  6. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Ik spaar juist kistjes, en open ze eens in de zoveel tijd allemaal( met uitzondering van mest) Maar ik snap je wel.

    Je kunt er in een hoog tempo een hoop achter elkaar openen, als je de muis net goed zet beetje in het midden, en dan de engter toets gebruiken. Dan gaat het snel hoor.
     
  7. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    ik zou graag juist de mogelijkheid hebben om de molendraaien in 1x te openen. Dan hoef je geen eeuw heen en weer te klikken en escape te toetsen om ze te gebruiken. De kisten zonder mest en zonder draaien zou ik ook graag in 1x willen openen maar het lijkt me lastig om de mest en draaigevende kisten daarvan uit te sluiten.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  8. olly51

    olly51 Forumleerling

    ik leeg mijn kistjes liever zelf ik , wacht tot er veel idems in de kistjes zitten
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  9. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Zo'n systeem zou van mij ook wel mogen. Of dat je op bepaalde kisten een slotje kunt zetten.
     
  10. SwissRatte

    SwissRatte Forumleerling

    simpele oplossing zou een selecteer optie zijn.... kistjes die je wilt eerst allemaal selecteren en dan op openen kunnen klikken.
     
    ansimon, Wulkje12!, Yzaura en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Om de hoeveelheid muisbewegingen een beetje te beperken tik ik in het zoekveld altijd "kist " (met een spatie erachter zodat ik de gereedschapskisten na afloop kan openen) en ga ik daarna met mijn muis op de kist linksboven staan. De entertoets werkt ook om het vinkje aan te tikken, dus vanaf daar is het steeds klik en tik zonder muisbewegingen.
    Alle kisten in 1 keer kunnen openen zou leuk zijn als er net als met wolkenrijen een optie is om verschillende categorieën te zien zodat je kunt kiezen om kisten met bijvoorbeeld tickets voor de molen niet allemaal te openen. Een selecteeroptie zoals SwissRatte voorstelt vind ik interessanter klinken.
     
    Borkie vindt dit leuk.