opslaan

Discussie in 'Help archief' gestart door -mikmak-, 11 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ff een vraagje, toen ik in ie speelde kon ik het forum opslaan in favorieten. Nu speel ik een tijd in chroom maar weet niet hoe ik dat nu kan opslaan? Er staat een sterretje maar dan komt er
    alleen abracadabra. Wie weet raad.

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik weet niet of ik het op de juiste manier opsla maar ik doe het als volgt:

Als je het sterretje aanklikt krijg je een blokje te zien en daar staat dan in Bladwijzer maken met daaronder de naam Farmerama, daaronder zie je map staan en ier doe ik dan Andere bladwijzers en dan onderin op gereed klikken. Als je dan naar de 3 streepjes onder elkaar gaat (dit staat naast het sterretje) dan krijg je in dat blokje bladwijzers te zien. Als je hierop gaat staan (mag ook aanklikken maar hoeft niet) dan komt er nog een blokje in beeld en daar staat dan andere bladwijzers tussen. Als je hierop klikt (of gaat staan) dan krijg je alles te zien wat je daaronder hebt neergezet.

Voor mij was het in het begin ook even uitvogelen hoe het in Chroom moest en dit is hoe ik het doe. Of dit helemaal juist is weet ik niet maar het werkt in elk geval op deze manier ook.

3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

fairie volgens mij werkt het...bedankt hoor..;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.