opslaan susi's-post & lijst met uitwerkingen van ideeen

Discussie in 'Overig archief' gestart door fablim, 29 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fablim

fablim Oudgediende

Het is me de laatste tijd steeds vaker opgevallen:
    Susi's vliegtuigpost verdwijnt na lezen. Dit is eigenlijk vreemd, omdat juist hier TG's voor betaald moeten worden.
    Nu vroeg ik me af of die programmeurs van BP (die zo'n beetje alles kunnen) niet een knopje bij het vliegtuig kunnen toevoegen, waardoor je je spandoek op kunt slaan in bv je plakboek, zodat je er later nog eens naar kunt kijken.

Als tweede vroeg ik me af of de ideeen nog wel eens naar BP overgebracht worden.
    Ik kan me (vaag) nog een lijst herrinneren met ideeen die opgenoemd waren, ideeen die afgekeurd werden, ideeen die opgenomen werden in de planning enz.
    Waar is die lijst gebleven?

annigjen vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik kan me niet herinneren ooit zo'n lijst te hebben gezien.
    Ken je die lijst niet vanuit de tijd dat je moderator was?
    Er is wel een tijdje een moderator geweest die standaard op ieder bericht in deze rubriek reageerde met een reactie of het de moeite van het doorgeven waard was of niet.

3. miekekoning

miekekoning Veteraan

Er bestaat geen lijst die je benoemd fablim en deze staat ook niet op de planning.

Jullie kunnen er vanuit gaan dat alle ideeën gelezen worden en dat de goede en goed uitgewerkte ideeën ook doorgegeven worden. Waarbij het wel van belang is om te weten dat dat geen enkele garantie geeft.

Je idee van susi post is origineel in ieder geval, hoewel ik niet weet of er veel mensen deze behoefte hebben.

Ik laat het draadje gewoon open staan, wie weet melden meer mensen zich die dit een goed (of geen goed) idee vinden!

4. Inge5959

Inge5959 Actieve auteur

Ik heb er nooit zo op gelet, maar ik zou het niet meer dan normaal (en toch ook wel heel prettig) vinden wanneer je susi-post net zo bewaard zou worden als je normale post.

5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik zou het ook wel leuk vinden om die post te kunnen bewaren.

6. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

ik vind het een super idee.De vliegtuigjes zijn erg leuk en dan kun je het nog eens teruglezen

7. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Ja, graag bewaren! Ik vind het altijd heel leuk om susi's post te krijgen. Jammer dat het daarna weg is.

8. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik gebruik ze zelden, juist omdat ze na lezen direct verdwijnen. Als ze bewaard zouden worden, zou ik vaker sturen

9. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik sla ze op door het maken van een print screen, je krijgt dan een plaatje en die kan je bewaren;)

10. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik zou graag de tekst van susipost ergens kunnen nalezen. Het gebeurt wel eens dat het vliegtuigje verdwijnt (bijv. bij accu leeg, of spelproblemen), en dan weet ik niet van wie ik een vliegtuigje heb gekregen en wat er geschreven stond.
    Bijv. via een berichtje aan het postkantoor, dat daar automatisch ook de tekst naartoe gestuurd wordt.

Sintra98 en lovely vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.