Opnieuw openen afgeronde quests in Coöperatie

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door Yzaura, 2 Maart 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Er zijn al tijden geen nieuwe quests bijgekomen voor gewassen die je verbouwt op de normale farm en ik heb die er waren al allemaal af. Als er dan geen nieuwe quests komen, zou het fijn zijn als je oude quests die je al af hebt, opnieuw zou kunnen openen zodat je ze opnieuw kunt doen.

    Dit betekent natuurlijk ook dat je de prijzen meerdere keren kunt winnen dus je zou dan bijvoorbeeld een extra mammoetboom kunnen scoren. Om te voorkomen dat iedereen dan alleen maar 1 of 2 quests herhaalt en de andere open laat staan, zou je deze functionaliteit alleen kunnen aanbieden op het moment dat de Coöperatie leeg is.
    Wie vindt dit nog meer een goed idee?
     
    Laatste bewerkt: 2 Maart 2023
    schaapje52 vindt dit leuk.
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Is een prima idee mee eens
     
  3. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ben het er niet mee eens
    Voor een beginnende speler is het al moeilijk om een mammoetboom uit een quest te halen.
    Als een gevorderde speler dan uit die quest 2x die boom kan halen dan wordt het verschil steeds groter en zal een beginnende speler gewoon afhaken omdat ze het idee krijgen oom er maar steeds achteraan te hobbelen
    Als een bestaande quest opnieuw gespeeld zou kunnen worden dan met andere prijzen. Bijvoorbeeld veel ep om sneller te levelen
     
    Yzaura, Butsmuts, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nog questen zat staan om te doen maar oude questen opnieuw langs laten komen is best wel een goed idee.
    Ik heb best wel een paar die ik erg leuk vond en best wel nog eens zou willen doen.
    Ik zou dan gewoon voor iedereen aanbieden om zelf een keuze te maken.
    Elke maand komen er ik zeg maar wat 10 oude questen weer online voor iedereen en is dit dan deel II zal ik maar zeggen.

    Je kan bijv ook oude questen de aantallen verhogen of als er 100 kippen worden gevraagd dat dan bijv 1000 kalkoenen worden.
    Zo kan je misschien snel oude quests in een nieuw jasje steken die voor iedereen bereikbaar is.
    Moet natuurlijk ook voor de mensen die dit regelen en maken te doen zijn.

    Ik zelf zou wat variatie wel leuk vinden. Heb nu denk ik wel 10 questen met bijna allemaal dezelfde dieren. Dat vind ik erg saai. Betrek weer wat kippen, schapen enz en ook beginnende bomen in de nieuwe questen.
    Zo krijg je ook dat beginnende stallen en bomen weer in trek komen en niet alleen maar alleen de nieuwe en nieuwste worden gevraagd.
     
    Yzaura en Katinka1700 vinden dit leuk.
  5. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Meer EP vind ik ook een goed idee maar lijkt me wel veel moeilijker of tijdrovender om te programmeren want dan worden de beloningen anders per quest dus dan moet er meer worden geprogrammeerd dan alleen het weer open zitten van de quests zoals ze zijn. Nieuwe spelers zullen het altijd moeilijker hebben dan oude spelers die al veel hebben opgebouwd. Dit voorstel is vooral bedoeld om het spel ook een uitdaging te houden voor spelers die al langer spelen.