open plek en woelige weide

Discussie in 'Help archief' gestart door Natroxmam, 22 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natroxmam

Natroxmam Forumbeginner

Hallo allemaal,

ik heb toegang tot de woelige weide en de open plek,
    maar ik begrijp niet hoe ik op de open plek meer ruimte kan krijgen om akkerland aan te leggen.
    Ik heb nu 4 akkers en ik wil graag meer akkers dus die bomen moeten weg.
    Help me!

En nog een vraag:
    hoe kan ik mijn vrienden uitnodigen om aan de woelige weide te werken, want ook hier zou ik graag wel wat akkerland willen plaatsen.

Als je buren wil zijn met mij, ik heb nog wat buren nodig want ik heb er nog maar 5.
    Level maakt me niet uit, kadootjes zijn welkom!

Dankjewel
    Natroxmam

*dino*1960 en dutchboy vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

De woelige weide krijg je vrij door buren toe te voegen. Bij 12 buren is je woelige weide vrij.
    Ik heb hier een mooie faq voor je, dan kan je het allemaal even rustig doorlezen.
    https://board-nl.farmerama.com/inde...en-siertuin-en-boerderijfoto.4733/#post-15888

Buren vragen doe je in dit draadje
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?forums/vrienden-zoeken.121/

Veel succes met het vrijmaken en nog veel speelplezier:)

dutchboy vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

En het antwoord op de eerste vraag, hoe je meer ruimte in het bos krijgt, is met sterretjes.
    Je kunt sterretjes verdienen met opdrachten in de coöperatie, en deze inleveren bij de grote boom in het bos.
    Daar moet je beginnen met BD vrijspelen, en daarna kun je alle kanten op.
    Meestal adviseer ik om met Bahamarama te beginnen, het is lastig door de eerste levels te komen.
    Als je zorgt dat je Bahamarama voor het einde van de maand vrijspeeld, krijg je de TEP van de tombola alsnog geboekt, dus nu dubbel voordelig.
    De weg naar beneden zorgt voor steeds meer ruimte in het bos (misschien voegt Enk daarvan ook nog wel de FAQ bij).

dutchboy vindt dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

dutchboy en -Coco1968- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.