Open brief aan Big Point

Discussie in 'Overig archief' gestart door tootje, 27 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tootje

tootje Commandant van het forum

Toen vanmiddag het verjaardagsevent weer grote opstart problemen had, was ik eerlijk gezegd enorm verbaasd.
    Hoe is het mogelijk, dat een aantal events op rij opstart problemen hebben.:eek:

Daarnaast is de boerderij enorm traag sinds Renzo weer op bezoek is. Misschien is het een idee om Renzo een poosje in de voorraad kast te stoppen, totdat er iemand tijd heeft om eens naar dat probleem te kijken.:sleepy:

World wide wordt er voldoende aan dit spel verdiend, zeker sinds er stallen en bomen gevraagd worden in questen die je alleen met tulp guldens kunt verkrijgen.
    Het lijkt mij dus zeer goed mogelijk dat er een aantal top programmeurs/ ICT'ers eens goed naar de bestaande problemen gaan kijken en een oplossing gaan zoeken.8)
    Zeker geen overbodige luxe.

Laatste bewerkt: 27 Januari 2015
    miepje40, janniekwak, ans_reijers en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Netjes geformuleerd en niks te veel gezegd.

-moeders-, -Tits-, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. tootje

Grote velden vervangen voor kleine velden.....:sleepy:

miepje40, harm-jan70, omaatje75 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Helemaal mee eens, maar vraag mij af hoelang dit er staat, zal zo wel verwijderd worden ;)

harm-jan70 en stien56 vinden dit leuk.
  5. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Ik weet niet wat je hier mee wil bereiken op het forum. En zeker niet daar je uitgaat van foutieve veronderstellingen.

1. Renzo is niet de oorzaak van de traagheid.

2. Dacht je echt dat er Bigpoint niet alles aan gelegen is een en ander vlot te laten lopen?

6. Sumovy55

Sumovy55 Forumbeginner

Waar kan men dan met klachten over het spel terecht ?

stien56 vindt dit leuk.
  7. tootje

2. Je zou het toch wel gaan denken zo langzamerhand Toon.

Mocht Renzo niet de reden zijn, is er dan een verklaring voor het feit dat de boerderij bij het verschijnen van Renzo traag wordt?

8. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Dus omdat er nu (zelfs aangekondigd traagheids problemen zijn) denkt Tootje laat ik de boel nog ff aanwakkeren.

9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het gebeurd regelmatig dat we storingen hebben tijdens grote veranderingen in het spel.
    Ik vind het heel jammer dat het gebeurd, dus dat we de kameleon in het eventklokje hebben staan, terwijl we er verder niets mee kunnen.
    Ik heb de indruk dat er achter de schermen teveel tegelijk gebeurd met het spel, dus koraalrif, kameleonfok, mini-events en het verjaardagsevent met deels een nieuw mechanisme.
    Afzonderlijk allemaal heel leuk dat het er is en komen gaat. En ik kan ook wel leven met een paar storingen, maar het overgrote deel van de spelers heeft dus liever minder vernieuwingen en een goed werkend spel.

miepje40, omaatje75, -Tits- en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. tootje

Nee Toon, dat denkt Tootje niet. 'k Zou het op prijs stellen als je niet aldoor zaken die ik schrijf negatief wil interpreteren.
    Het lijkt mij niet meer dan normaal dat ze hun uiterste best doen, maar dat blijkt net niet voldoende.

o_Ok ik vind net als jij dat dit een erg leuk spel is, wat niet wil zeggen, dat de problemen heel vervelend zijn en dat ik vind dat daar absoluut iets over geschreven kan worden. Daar wordt niemand slechter van en al zéker Big Point niet.
    Je kunt niet alles met de mantel der liefde bedekken.

miepje40, janniekwak, omaatje75 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Wofrij

Wofrij Teller

Zelfs ik ben sneller dan farmerama, dat zegt voor degene die mij kennen heel wat heden ten dage. Dit terwijl ik mezelf al ten hemel schreiend vind wat betreft mijn loopsnelheid! xD

janniekwak, -Tits-, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik ben blij met je open brief tootje. Ik vind het hoog tijd worden voor groot onderhoud en heb er al veel over geschreven
    Maar het lijkt aan dovemansoren er komen steeds nieuwe dingen bij die het spel voor ons onoverzichtelijk maken
    Op de update en ideënpool wordt helemaal niet gereageerd. Maar ik denk dat het hoog tijd wordt voor groot onderhoud
    aan het spel zelf vaak overweeg ik om te stoppen maar dat is niet fijn voor de spelers die ik begeleid en wel veel plezier aan het spel beleven omdat ik dan niet meer op de hoogte ben van de gebeurtenissen die gaande zijn.
    Het is om die reden dat momenteel zelfs de Bonuscode nog niet geactiveerd is.
    We kopen knechten maar ze doen het niet. Handelen op de markt heeft heel veel vertraging of werkt
    helemaal niet het event begon al met onderhoud we zaten hier met ons vieren klaar maar zelfs op de apple was het spel niet aanspreekbaar de Safari browser kon niet eens inloggen omdat die er te lang over deed.
    TTL overschreden nog niet eerder meegemaakt. was na het onderhoud.
    Ik ben nu maar alleen met 1 computer en mijn vrouw is met de anderen een huiskamerspel gaan doen.
    Ik vind het jammer dat er niet de moed wordt genomen om dan maar te besluiten geen event te doen
    en allen maar eens naar alle fouten en bugs te kijken. dat zou Varun naar mijn idee beter onder controle moeten krijgen.
    Ik heb het al eens eerder geschreven Farmerama het is een drama boerderij van de gebroken beloftes.

miepje40, ans_reijers, omaatje75 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Lieve

Lieve Halfgod

het is bedroevend op het ogenblik mijn uiltje was al uitgewerkt tegen dat ik alles kon oogsten
    en voor de bonenstaak moest ik echt engelen geduld hebben:eek:
    ik begrijp dat het voor de mensen die het spel maken heel frustrerend moet zijn
    maar voor ons ook
    succes met het vinden van de oplossing

Sintra98, -Tits-, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. tootje

Daar ligt misschien wel het probleem Lieve. Mensen die problemen snel kunnen oplossen zijn er best wel, maar die zijn duur en stellen waarschijnlijk andere eisen.

miepje40, harm-jan70, omaatje75 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Toontje, ik vind zeker niet dat Tootje de zaken aanwakkert, het is vreselijk bedroevend hoe traag het spel is en idd de "betaalde" knechten doen hun werk niet, aangekondigd of niet, het is diep triest en ik vind het ook wel heel toevallig dat het gelijk met Renzo komt.
    En nee, dit is zeker geen aanval op wie dan ook maar even spuien van mijn eigen irritatie hierover.

harm-jan70, ans_reijers, omaatje75 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. stien56

stien56 Alwetend orakel

Tja, die knechten...... doen al een poosje niet wat ze behoren te doen - al worden ze er echt voor betaald!
    Verwisselen van veld gaat de ene keer probleemloos en de andere keer lukt het wisselen alleen na uit- en weer inloggen.
    Sinds Renzo er is, werkt het helemaal voor geen meter - er ligt een heel dikke stroop laag op de farm.
    Inloggen zojuist heeft me bijna 5 minuten gekost en het event.......
    Ik ben er maar niet aan begonnen - duurt veel te lang.

Als dat geen problemen zijn, weet ik het ook niet meer.

miepje40, harm-jan70, ans_reijers en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Lieve

Lieve Halfgod

heb juist toch even moeten lachen met al de ellende
    mijn stallen die ik verwijder of verzet leiden ineens een eigen leven grappig
    ze verschijnen terug of willen niet naar de plaatst waar ik ze zet
    groot protestxD:cry:

ans_reijers, -moeders-, Sjohnnie en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. viooltje

viooltje Forumleerling

Voor het eerst in zeer lange tijd reageer ik weer.

Ik geef Tootje helemaal gelijk.
    o_Ok ik baal als het spel niet doet wat ik ervan verwacht...
    dat is: een soepel lopend spel, ook tijdens events.
    Ik vind dat ik dat mag verwachten van een product waar ik per jaar veel euro's in stop.

miepje40, ans_reijers, tootje en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Komt niet door RENZO....het is 18.00 uur, Renzo is naar huis en wat denk je?
    Me farm komt weer tot leven ;).

miepje40, ans_reijers, tootje en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Sumovy55

Sumovy55 Forumbeginner

Er kan veel gezegd worden, nu Renzo vertrokken is, werkt mijn farm weer als een tierelier. Conclusie lijkt mij duidelijk dus: Renzo is de veroorzaker van de ellende !!!!

miepje40, ans_reijers, tootje en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.