Open Brief aan alle medewerkers BP / Moderatie Team

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 1 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb even nagedacht of ik iets zou schrijven.

Ik zal vast commentaar gaan krijgen, maar dat maakt mij niet meer uit.

1. Als je positief reageert op het forum, krijg je commentaar.
    2. Als je negatief reageert op het forum, krijg je commentaar.
    3. Als je er tussen zit, krijgt je commentaar.
    4. Als je een geintje maakt dat 5 event tegelijk wel leuk zijn, krijg je commentaar.
    5. Als je te vaak over schaap sieritems praat, krijgt je commentaar.
    6. Het beste is, dat je een leeg vakje plaats op het forum. Ach en misschien krijg je dan ook wel commentaar.

Wat betreft vergeetachtigheid, vind ik wel heel erg dat dit zo makkelijk geschreven wordt. Ik heb hier dagelijks mee te maken met mijn moeder en man. Het is vreselijk om te zien dat mensen beseffen dat dit met hen gebeurt en dat zij heel snel achteruit gaan. Maar ook wat dit met mij doet.

Ik post steeds minder vaak omdat ik totaal geen zin heb in al dit commentaar. Laat iedereen toch in zijn of haar waarde zonder een aanval of wat dan ook voor rare kwetsende dingen te schrijven.

Gelukkig post ik nog in het juichdraadje want daar kan je gelukkig geen commentaar of dingen schrijven die iemand kwetsen. Doe ik mee met een event en snap ik het niet, dan heb ik gelukkig fijne buurtje waar ik alles aan kan vragen zonder enige form van commentaar.

Ik hoop dan ook echt dat mensen beseffen dat je niet zo maar van alles kan schrijven. Denk eerst toch eens een keertje na wat je schrijft. Het kan zo kwetsend overkomen.

Een verdrietig schaapje52. :cry:

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Jij krijgt zeker commentaar lief schaapje :inlove:...en Hofje snapt je verdriet heel goed ..
    Maar niet daarom weg blijven van het forum , heel vaak moet ik zo om jouw posten lachen en das heel fijn kan ik jouw vertellen..:)
    Vragen stellen in de praatgroep ..dat moet je gewoon kunnen doen, net zoals kletsen over jouw favoriete schaapitems ..
    Sterkte voor en met je man en moeder ...:)

-Coco1968-, herma1234, lovely en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ja, dat dus eigenlijk Schaap. Leuk hoor, zo'n 'grapje' over vergeetachtigheid, maar zo leuk is het allemaal helemaal niet. Mensen zouden eens moeten nadenken voor ze iets schrijven, in plaats van al hun persoonlijke gedachtetjes en onderbuikgevoelentjes zomaar neer te plempen omdat ze toch niet zichtbaar zijn van achter hun schermpie.

En niet wegblijven hoor Schaap. Ik lees honderd keer liever jouw mijmeringen over schaapitems dan die leuke 'grapjes' van een zeker iemand die ik nu verder maar ga negeren.

herma1234, lovely, -matthias1952- en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Topreactie!

charme63, harm-jan70, miekje9 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. Batsheba

Batsheba Regelmatige auteur

Ik schrijf (schreef) op het forum ook onder twee verschillende namen. simmeke54 en Batsheba en soms ook nog HannyBalleke. Zooo lullig!

ansimon, tinus138 en janniekwak vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

:inlove:
    Gewoon blijven posten schaap , je maakt zo vaak dat ik moet lachen om je gekeet over de schaapitems.
    Sterkte met je moeder en je man .
    En hofdame jij mag van mij ook je gepassioneerde brieven blijven schrijven . Ik vermoed dat als je daarmee stopt de hofdame zelf ook stopt . Geen problemen met Hofdame /Hexia /Rozemarijn . om een of andere reden weet ik dat die alle 3 van jou zijn .
    Dat weet ik ook van Batsheba /Hanneke Balleke en Simmeke

charme63 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Einde verhaal.

Het is zeer jammer dat mensen tegen de regels in onder meerdere namen in hetzelfde draadje posten.
    Nee hoor, niemand heeft een kaart of vakantie.

Wat echt jammer is dat enkele mensen het nodig vinden het forum vol te spammen met steeds dezelfde commentaren.
    Want dat beschouw ik in elk geval als onnodig drammen en zieken.

Nog jammerder vind ik het dat spelers het nodig vinden elkaar op het forum de maat te nemen. En dan bedoel ik niet dat iemand zegt het gezeur van a, b of c beu te zijn, noch dat e, f of g roept dat ie ook de eigen mening wenst te zeggen.

Maar de daarop volgende venijnige interactie.

Dit draadje gaat op slot, en dat geldt ook voor elke poging deze hijgerige discussie nieuw leven in te blazen.
    Het punt is door iedereen gemaakt en de verschillende gezichtspunten zijn doorgegeven aan BP.

Volgende draadjes over dit onderwerp zullen simpelweg worden verwijderd zonder aankondiging of uitleg.
    Jammer dat dat nodig is, maar zover is het nu gekomen.

En als het over een paar weken weer beschaafd kan, dan vieren we de teugels wel weer. Want uiteindelijk willen we op het forum alle meningen horen en een goede, eerlijke discussie zien.
    Het blijven herhalen van hetzelfde standpunt en elkaar aanvallen op de verschillen van mening valt wat mij betreft niet onder een goede noch eerlijke discussie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.