Open Brief aan alle medewerkers BP / Moderatie Team

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 1 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

weet je ik zelf ben zeker voor 9 van de 10 events redelijk kansloos
    ik werk van 6-3 voor dat ik thuis ben is het al na 4 uur, begin ik op de farm rond half 5
    voordat ik aardig wat voorraad ben ik als het op een woensdag begint 3 dagen verder
    heb geen wolke rij en heel veel sm om sneller te oogsten, en voor dat echt kan beginnen is het dus bijna zaterdag avond en kan ik alleen de hele zondag er aan werken om een stukje te halen, stop ook op zondag tussen 6 en 7 om nog wat aan mijn avond te hebben en ik tussen 8 en 9 al gaat slapen, omdat ik maandag weer om 6 uur mag beginnen, dus tussenhalf 4 en 4 uur mijn bed al uit moet en geen maandag over houd om nog wat aan die event te doen

werk ik van 12-9 dan heeft het zelden zin voor mij, ben rond 10 uur thuis en ga een klein uurtje later slapen
    de volgende dag schiet het niet op want ik ga dan tegen 11 al weg
    heb ik sluit dienst ook op zaterdag valt die avond al weg en dus al weer alleen de zondag om er aan te werken

jolanda13, Katinka1700, lovely en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. henny

henny Actieve auteur

Ik wil ook reageren, ook vanuit mijn hart, kan het ook anders niet....... Ik zal heel eerlijk zijn, dit spel is me zo dierbaar, heb er ook deel van uit gemaakt. Heb er fouten gemaakt en heb er heel veel geleerd. Maar nu, jullie mogen best weten dat ik heel vaak op het punt sta om te stoppen, er wordt zo ontzettend aan me getrokken, ik weet dat dat niet zo is, maar zo voelt het, omdat het me zo dierbaar is denk ik. Ik stop er ook veel geld in, best wel eigenlijk. Gun mezelf de knechten en vaak ook leuke dingen en af en toe een mand.
    Ik zal heel eerlijk zijn. Ik heb een grote mand gekocht voor het circusspel op de boerderij en op Baha geen mand. Op de boerderij schiet ik op, op baha krijg ik helemaal geen drops. Krom toch? Maar ik laat me niet dwingen en ja ik weet het keuzes maken, jajajaja......

Natuurlijk weet ik dat bij BP de kachel ook moet roken, maar er is een grens.......

De stopdag komt snel naderbij en ik zou het vreselijk vinden, want de diehards zitten hier nog met zijn allen........

Edit, ik was niet helemaal eerlijk, want ik heb een en ander door elkaar zitten te halen, farm en baha. Op hoeveel drops ik nu zit kan ik niet meer zeggen......

Laatste bewerkt: 3 November 2018
    -butterfly-, leni1955, tinus138 en 14 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Henny ...:inlove:....Hofje denkt ook regelmatig aan stoppen ..zo das ook best eerlijk :oops:...maar sinds ik mijn eigen weg ben gegaan
    ist weer leuk ..ja ook niet altijd ...
    Je hoeft je niet te schamen of wat dan ook als je wel koopt , als dat jouw plezier geeft moet en of kan/ mag je dat doen toch :)
    Als het spel je dierbaar is ...blijf dan lekker ...
    Niet alleen het spel is Hofje dierbaar maar ook mijn buren en de virtuele contacten zijn mij zo dierbaar ...:inlove:
    Daarom blijf ik ook zo strijdvaardig denk ik :oops:

leni1955, jolanda13, Katinka1700 en 10 anderen vinden dit leuk.
  4. boemer49

boemer49 Oudgediende

hofje, ik ben het ook helemaal eens zowat met iedereen wel , een tijdje al gestopt omdat ik geen internet had op onze camping ....maar ik miste het wel ..ook mijn contact met mijn buurvrouwtje die mij veel geleerd heeft..nu ik weer zover ben om mee te gaan ,heb ook ik besloten om geen geld meer uit te geven of het moet zo nodig zijn dan is het nog maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelll weinig..maar als b p het zo wil kunnen ze het krijgen :D maar niet meer zoals het was ....want mijn maatje helpt mij wel in een beste richting te lijden....:):oops:

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb niet vaak lopen strijden, een paar keer mijn mening gegeven. Toen ik mijn burenlijst vorige week door keek, zag ik nog iemand die na 6 jaar in het rood stond, zelf kan ik het niet laten nog een keertje te komen kijken, maar ben ik ook klaar met de farm.
    Misschien wijzen de inkomsten er niet op, maar er wordt teveel gevraagd op de farm.
    En ik wens iedereen die met voldoende hulpmiddelen en tijd nog alles kan doen nog jarenlang plezier op de farm.
    o_Ok wens ik iedereen die voor zichzelf een boerderijtje heeft en zich niets aantrekt van het forum, de events en alle verkooptrucjes nog jarenlang plezier op de farm. En iedereen die daar tussen zit ook.
    Bij mij ging dit jaar met ieder veld dat erbij kwam het plezier verder achteruit.
    Ik heb 8 jaar vrijwel alle events meegedaan, en ben er nog niet aan toe om op een andere manier te farmen.

popje4, leni1955, boemer49 en 16 anderen vinden dit leuk.
  6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Dit event valt mij ook zwaar. Op de bahama heb ik het vanavond gehaald. Op de farm moet ik nog afwachten. o_Ok koop niet altijd meer een mandje, soms nog. Om te kunnen starten.. Maar ik begin ook vaak later met een event. Omdat ik onregelmatig werk. Soms kan ik om 2 uur zaaien. En dan 's avonds laat weer oogsten. Ik heb de meeste event gehaald. Maar ik haal het ook niet altijd meer. Of ik moet heel veel SM kopen. En suzimest. Ik koop allang geen stekjes en stallen meer. Het wordt me te gek. SV nog wel maar ook niet altijd. Knechten nog altijd wel. Anders is het al helemaal niet meer te doen. En ben nog steeds premium. Er mag best een uitdaging in het event zitten. Maar ik wil 's nachts mijn bed niet uit om een keer extra te oogsten. Dan een event maar niet halen. o_Ok vind dat er teveel events zijn. Er zit soms nog geen dag tussen. Aan questen kom je niet goed meer toe. Als je een event op tijd haalt kan je af e toe weer wat inleveren als je geoogst hebt. Maar vaak komt het er niet van. Er mag best een paar dagen tussen zitten. o_Ok heb nog geen andere manier gevonden om te farmen. En het lijkt bij sommige buren dat ik heel actief ben. Maar ook ik denk met regelmaat aan stoppen met de farm. Maar net als Henny kan ik er nog geen afstand van doen. Ik zie ook steeds meer buren afhaken. Waar je al heel lang mee speelt. En das jammer. Maakt het er niet leuker op.
    Vanavond heb ik nog wel SM gekocht om te proberen om dit event te halen op de farm. Maar eigenlijk weet ik al dat het kansloos is.

Laatste bewerkt: 7 November 2018
    popje4, leni1955, boemer49 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Stoppen denk ik niet aan en geld uitgeven doe ik ook zo nu en dan en voornamelijk aan knechten en zo nu en dan iets wat ik leuk vind.

Farmerama speel ik nog steeds met plezier en inmiddels sla ik regelmatig een event over en ben druk met quests afmaken.

Zoals veel anderen vind ik ook dat er teveel druk vanuit BP gelegd wordt om te kopen, kopen, kopen en gelukkig kan ik dit heel goed negeren maar begrijp ook dat mensen dit niet kunnen en hier geirriteerd door raken, de hoeveelheid events rijzen de pan uit en daarom sla ik er zo nu en dan eentje over en dat bevalt mij heel goed.

Huhmmie38, jolanda13, Hexia en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. Hexia

Hexia Teller

Aan BP en Varun ,

Dankzij het beleid van meer en meer en nog meer en geen knechtencoupons ter beschikking te willen stellen ...
    Gaat deze boerderij ook sluiten … De slogan van Speel nu gratis mee , gaat niet meer op …
    In ruim 5 jaar tijd hier een prachtige boerderij met veel plezier opgebouwd ...Maar het is zonder knechten dus echt niet meer te doen.
    En ja je moet keuzes maken … Hier dus de keuze om eens een hele lange misschien wel voorgoed vakantie te nemen ..

Batsheba, lovely, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. [jeanet]

[jeanet] Regelmatige auteur

je punt is duidelijk overgekomen hoor Hofje

10. Hexia

Hexia Teller

Gaan we weer aanvallertje spelen Jeanet ? Ben je bij mij aan het verkeerde adres-.-

Het gaat er niet om welke naam de boerderij draagt of van wie zij is …
    Het gaat er hierom, dat door het nieuwe beleid ik deze boerderij niet meer kan bijhouden en spelen zoals ik graag zou willen en altijd heb kunnen doen ...

hwjstolwijk, charme63 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  11. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Hexia heeft een punt hoor. Je kunt wel besluiten om nooit meer een event te spelen, maar dan komt er onvermijdelijk een punt dat je de quests ook niet meer kunt spelen omdat je simpelweg de bomen en stallen niet hebt. Dus af en toe zul je toch een event moeten spelen, maar met het huidige beleid om vooral geen KC meer uit te delen wordt dat knap lastig als je geen geld wilt of kunt uitgeven aan het spel.

En ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat dat knechtenbeleid op de lange duur geen geld gaat opleveren voor BP. De mensen die in arren moede besluiten om maar over te gaan op een knechtenabonnement zullen minder geneigd zijn om af en toe gebruik te maken van een supervoeraanbieding, want ze geven er toch al een tientje per maand aan uit. En de mensen die zich niet vast willen leggen op een maandelijkse betaling maar wel te hooi en te gras een pakketje kochten zullen afhaken, dus uiteindelijk verliest BP er alleen maar mee.

charme63, HofvanDromen en harm-jan70 vinden dit leuk.
  12. [jeanet]

maar dat heb je al een keer gedaan in een hele grote brief, die vast wel door BP gelezen zal zijn. Ik ben geen aanvaller hoor, maar wellicht - je bent tenslotte met pensioen - was je vergeten dat je al een brief aan BP gestuurd had. Vergeetachtigheid ligt zomaar om een hoekje ergens. Ik probeer alleen maar mee te denken.

Laatste bewerkt: 10 November 2018
    Huhmmie38 en Leo.netten vinden dit leuk.
  13. kakelot69

Doe effe niet zo lullig zeg Jeanet. Je kunt Hofje/Hexia d'r berichten ook gewoon niet lezen he, als je ze zo erg vindt.

14. [jeanet]

lullig? Nee hoor. Ik vind het wel lullig als je onder twee namen dingen op het forum post. Dat is niet duidelijk naar degene die hier leest. Dat is verwarrend.

15. HofvanDromen

Je bent wel een aanvalster en daar heb ik jouw al diverse malen op gewezen ..
    Altijd er op uit om herrie en onrust te schoppen of te veroorzaken ..
    Vergeetachtigheid heb ik zeker geen last van en ik schrijf zoveel ik wil en voor mijn part nog 333.333 brieven..
    Dat meedenken van jouw ken ik ...Maar fijn dat je de moeite neemt , helaas niet tot goed lezen ..
    Want als je dat had gedaan, dan had je geweten waarom ik met mijn account Hexia laat weten aan BP dat Hofje niet blij is dat zij nu zlef ook een account moet laten gaan vanwege hun fantastische beleid van de laatste tijd ...
    Zoals zo vele ben ik nu ook zeer zeker de dupe daarvan ...Een boerderij van ruim 5 jaar oud waar Hofje ook altijd met veel plezier op heeft gespeeld te moeten laten gaan ...Omdat voor 1 account de knechten kopen meer dan genoeg is ...

En dat nu juist met die knechten het grote probleem voor vele boeren en boerinnen is ...
    En dat kan en wil Hofje nog rustig die 333.333 keer vertellen

Dat is niet lullig en dat is niet verwarrend ...Het is een boerderij die door het beleid gaat ophouden te bestaan en dan maakt het niet uit van wie zij is ...Bovendien weten de meeste boeren en boerinnen en jij dus ook heel goed wie Hexia is en van wie zij is ...
    Maar zoals gezegd ..ik herhaal het nog maar een keer ..Dat maakt niks uit in verband met de problemen die er spelen en gaande zijn .

16. kakelot69

Ach kom toch. Iedereen die hier langer dan twee dagen komt weet dat Hexia Hofjes dochter is. Je zit te zeuren om het zeuren hoor. En nogmaals: als je Hexia/Hofje een zeikerd vindt, lees haar dan gewoon niet. Dit gezeik heeft werkelijk niemand wat aan.

Daxter1966, harm-jan70 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Rustig aan lieverd :inlove:...Hofje is net zo blij dat je er weer bent ...komt goed hoor ;)

18. kakelot69

Aaaarghhhh, in alle emoties heb ik zelfs een spelfout gemaakt en die is nog gekwoot ook :cry:

charme63, .Kiko17., harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

>:(:mad:

20. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Leuk nieuw woord, houden we er in! xD

charme63, .Kiko17., harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.