opdrachten niet kunnen afwerken

Discussie in 'Help archief' gestart door steventje, 11 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steventje

steventje Forumleerling

veel opdrachten in het huis blijven on afgewerkt
    gewoon om dat ik er niet aangeraak of niet vind en das meer en meer
    soms wel spijtig want de eerste opdrachten doen ik hier
    op de boerderij begon geraakte ik altijd af
    de laatste tijd kan ik zelf aan geen opdracht beginnen om dat ik
    niks heb

heel spijtig

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hoi steventje,

De opdrachten in het huis blijven lekker staan, totdat je wel de spulletjes bij elkaar hebt om daar in te leveren.
    Er zijn steeds meer events tussendoor, waardoor het moeilijk is om ook nog eens extra spullen van je akkers te krijgen voor de blijvende quests of voor woonhuisbestellingen. Laat je daardoor niet ontmoedigen, probeer af en toe een opdrachtje te doen van zo'n quest.
    Bij sommige opdrachten moet je heel veel inleveren, maar bij andere niet zo veel. Dus kijk eens waar het makkelijk is om te leveren.
    De woonhuisbestellingen doe ik helemaal niet. Het levert niet genoeg op, ten opzichte van wat je moet inleveren.

Soms is het ook handig om dure spullen te verkopen op de markt, en daar goedkopere spullen voor terug te kopen, die je bij een quest kunt inleveren.
    Je kunt ook iedere dag 100 stuks van de gewassen in het rode mandje kopen. Dat is vaak goedkoper dan op de markt, en zo kan je je voorraden ook een beetje opkrikken.

Succes!

-matthias1952- en voesje vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.