opdrachten in klokske

Discussie in 'Overig archief' gestart door steventje, 29 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steventje

steventje Forumleerling

krijg bijna nooit alles klaar voor de tijd om is en soms zitten er leuke
    dingens in en zet dan alles in en dan ben ik te laat en alles weg,
    spijtig dat de opdrachten zo moeilijk zijn en ook voor de werkende mens
    die alleen savonds kan om wat te doen,
    net zo als de opdrachten in de lijst blijven ma staan en komen er bij,
    maar bijna geen kan je uitspelen, dus klik ik maar en plant
    spijtig voorval

2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Bedoel je de tijdquests?

Dat is vooral een kwestie voor vooraf plannen. Dus de boel klaar zetten en dan het klokje klaar zetten vlak voor je gaat oogsten, en dan bijvoorbeeld turbo op je bomen voor de tweede oogst.

En zo'n tijdquest dus pas aanzetten als je een keer een dag niet hoeft te werken.

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Events zijn een onderdeel van het spel. Ze zijn echter niet verplicht om te doen. Zeker als mede-werkende weet ik dat het lastig is om alles te doen. Nu heb ik het voordeel dat ik al een tijd speel, dus mijn mogelijkheden zijn wat uitgebreider dan een beginnende speler.

Wat helpt is als je voor kunt bereiden. Je kunt op het forum altijd zien als er een event aankomt en de dag ervoor is de FAQ aanwezig om te zien wat je er voor moet doen.
    In de praatgroepen wordt uitgebreid gepraat over strategie en kun je ook tips vragen om het event te spelen.
    En natuurlijk hebben we ook de fansite waar miekje altijd veel informatie zet om een event zo makkelijk mogelijk te maken.

4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Strategie... dat is een leuke als je van 6 tot 17 uur werkt zoals zoveel mensen. Mijn strategie is : nooit meer meedoen, heeft geen zin, schiet niet op, je haalt het namelijk nooit zonder veel geld of tijd. Ik ga maar eens proberen om de questen te doen, dat is ook een 30jarenplan;)

Vroeger.... jaaaa, heel lang geleden kon je gewoon meedoen en had je geen jam, knechten, en veel tijd nodig Die tijd is dus voorbij, nu moet je veel geld EN tijd hebben. Dus geen events meer zonder die dingen.8)
    Daar komt ook nog bij : de kwaliteit van spelen (snelheid en zo) is ook steeds slechter. Jammer, jammer, jammer, ergens een afslag gemist voor de spelers.

Laatste bewerkt: 24 Mei 2018
    hwjstolwijk vindt dit leuk.
  5. kakelot69

Ik speel nog maar een maand of acht, level 88, geef nauwelijks geld uit aan het spel en werk ook gewoon, maar tegenwoordig haal ik de rij eigenlijk altijd wel als ik al aan het event begin. Dat laatste is wel een crux: ik lees altijd zeer nauwkeurig de faq door voor ik een poging ga wagen. Het huidige baha-event was dus een nogo, ik heb al best leuk wat standbeelden open maar bij lange na niet genoeg om een dergelijk event uit te kunnen spelen. En dan ga ik inderdaad liever voor de quests in plaats van lukraak wat bananen te verspillen en dan alsnog het event niet te halen en nog langer te wachten op die stomme plumeria.

6. snietje1

Kakelot, ik vind het heel knap als je een event haal tussen 17:00uur en 6:00uur in de ochtend,zonder knechten, jam of wat dan ook, ik ben namelijk wel gesteld op een slordige 4 uur slaap. ;) Wat ik hiermee ook wil zeggen : je hebt allerlei dingen nodig die je eerst niet nodig had, taartjes, jam, knechten enz. Als je nieuw begint met dit spel, heb je wel heul veel nodig in een zeer korte tijd. Ik zie er steeds meer afhaken, en ja, ik begrijp het wel.

7. kakelot69

De meeste mensen werken geen zeven dag per week. Ik doe altijd de lange gewassen op werkdagen, voor de drops, en in het weekend hark ik de eventgewassen bij elkaar. Gaat prima hoor, ik hoef tenslotte niet de hele dag naar mijn scherm te koekeloeren of ze al klaar zijn dus ik kan tussendoor gerust afwassen of boodschappen doen of kletsen met mijn kinderen. En die jammetjes, tja. Af en toe doe ik even flink mijn best op de markt en dan kan ik voorlopig weer even vooruit xD

lovely en -Coco1968- vinden dit leuk.
  8. snietje1

Ik koekeloer ook niet de hele dag naar mijn scherm, maar eerlijk : ik kan niet in anderhalve dag die DI en gewassen verzamelen. Dus doe ik gewoon niet meer mee met de events, tis toch niet te doen, klaar ;) ik werk namelijk ook nog op grote velden (nee ik heb geen knechten).8) Ik heb wel jam, maar tja, dat schiet niet echt op xD

9. kakelot69

Nee, op grote velden is het niet te doen nee, jam of geen jam. En kwartjes met de hand oogsten is ook geen doen als je moet werken.

10. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

ik doe het meest met de hand maar ik hoef niet te werken kakalot ;)

Sintra98 en janniekwak vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.