Op welke markt zit ik?

Discussie in 'Help archief' gestart door ymked55, 3 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ymked55

ymked55 Forumleerling

Ik zie dat mensen in hun handtekening aangeven op welke markt ze zitten. Kan iemand mij vertellen hoe ik erachter kan komen op welke markt ik zit. Er was een manier om dat te checken.
    Ik heb met de zoekfunctie gezocht op markten; verschillende markten; welke markt en welke markt zit ik. Ik heb echter niet de benodigde informatie gevonden. De spel FAQ zegt er ook niets over. Wie kan mij helpen?

dutchboy vindt dit leuk.
  2. Sjemmie

Sjemmie Regelmatige auteur

Als je naar de markt gaat, kijk je bij de gewassen naar de aanbiedingen van het Gouden Blad. Dan zoek je naar het Gouden Blad wat te koop staat voor 88.88 BD. Het aantal wat te koop aangeboden wordt, is het nummer van je markt.
    Bij mij staat er een aanbieding van 34 stuks voor 88.88 BD. Dus ik zit op markt 34.

dutchboy en ymked55 vinden dit leuk.
  3. ymked55

ymked55 Forumleerling

Dank je voor je snelle reactie Sjemmie. Ik ga meteen even kijken. Misschien toch wel handig om deze informatie in de Spel FAQ van de Markt te zetten? Wat mij betreft kan er een slotje op.

dutchboy vindt dit leuk.
  4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Nee dat zal niet gaan.
    Dit is een door spelers bedacht en onderhouden systeem waar BP buiten staat.

En voor de volledigheid, het gebruik maken van het marktnummer om afspraken te maken over verkopen is niet en wordt beschouwd als minimaal cheating en in sommige gevallen pushing.

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.