op naar het zuiden

Discussie in 'Help archief' gestart door Lieve, 22 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

Lieve Halfgod

2. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

3. bibi9999999

bibi9999999 Teller

xD je was me net voor
    Vind het wel grappig om te zien dat de markt inmiddels al uitverkocht is (mispel aardbeienvrucht loquat enz.) Die zijn er allemaal echt snel bij....... Voor hun te hopen dat ze een Sleedoorn winnen (en een tamarinde) want zal wel even duren voor die op de markt te koop zijn

4. Lieve

Lieve Halfgod

Dank je wel had zover niet gescrollt-.-
    ik was ontgoochelt over dat:(
    die aardbei en mispel er al uit gaan, zolang zijn die toch nog niet in het spel er zijn er die er al langer in zijn :wuerg::cry:

5. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Ben ook nieuwsgierig naar wanneer het gaat beginnen. Ik hoop niet tijdens de quest die nog bezig is. Ik haal het wel maar voor boeren/boerinnen van lagere levels zal dat misschien lastiger zijn.

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

De betreffende quest is een vaste coöperatiequest, dat betekend dus dat je er net zo lang over mag doen als je zelf wil. Er is geen tijdslimiet.:)

7. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Je was niet de enige hoor dat was ook mijn 1e reactie want ja ik heb die bomen hier wel maar op mijn andere nog niet en heb daar altijd pech met de stekjes (heb daar de japanse esdoorn en aardbeienboom nog steeds niet)

8. popje4

popje4 Levende forumlegende

o jaaaa nu snap ik het was ook al verbaast dat mijn aardbeien vruchten zo goed liepen hihi. toch maar eff stoppen met de verkoop.

9. bibi9999999

bibi9999999 Teller

xD Ik inmiddels een miljoen verdient
    Gaat lekker

roodkeelduiker vindt dit leuk.
  10. roodkeelduiker

roodkeelduiker Actieve auteur

En ik heb bijna een miljoen uitgegeven:eek:
    En jouw naam heb ik voorbij zien komen op mijn markt (24) bij de aanbieders, dus graag gedaan...xD

robbiefarmer vindt dit leuk.
  11. bibi9999999

bibi9999999 Teller

xD Bedankt hahahahaha

roodkeelduiker vindt dit leuk.
  12. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Aangezien hier verder geen vragen meer open staan gaat deze op slot en wens ik jullie veel geluk met de verkoop en de inkoop :)

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.