Oogstproblemen VM gewassen

Discussie in 'Help archief' gestart door WilmaV, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WilmaV

WilmaV Forumleerling

Bij dit account kan er wel ingelogd worden, maar vliegt het spel er weer uit zodra er een poging tot oogsten wordt gedaan: sudosa ID: 41013487

2. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

ik kan alleen mijn griezelwild niet plukken zodra ik het probeer wordt ik eruit gegooid, mijn aardbeien op de ww kan ik wel plukken

3. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Op mijn account kan ik wel inloggen , maar kan niet oogsten en als het wel lukt , staat het gewas er net zo snel weer ,of er word aangegeven er is geen verbinding . of de knechten doen het niet .

.Fisherman. ID: 9885356

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Het is niet gebruikelijk dat ik dit via deze weg doe maar het is beetje druk deze middag. Heb bij enkele van jullie even wat geprobeerd, WilmaV bij jou kon ik zonder problemen oogsten. Wil je kijken of het zo goed is en je normaal kan inzaaien ed?
    Fisherman ik zag dat er bij jou al nieuw gewas stond dus neem aan dat je er zelf al uit was.

Voor anderen met het griezeloogst probleem: willen jullie proberen of het na flash cache legen gewoon normaal werkt?

5. ambergroen

ambergroen Forumbeginner

ambergroenID: 40355738 kan niet oogsten want dan word ik er uit gegooid.

6. sanderbezoen

sanderbezoen Forumbeginner

sanderbezoen ID 10855866 hier hetzelfde probleem, ik kan wel inloggen maar niet oogsten wordt er steeds weer uitgegooid, mijn ander account werkt wel.

7. BroncoBill

BroncoBill Forumleerling

Hier ook niet mogelijk om te oogsten. broncobill ID: 9785309

8. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Het is hier gelukt Klaartje ,

Dank je wel

9. btje1965

btje1965 Forumleerling

nou ... , wat ik ook doe , kan helmaal niets op mijn hoofdakker .. please help ..btje1965 id 13510717

10. miepje40

miepje40 Forum-overlever

kan niet oogsten,alles geleegd zou je bij mij ook even willen kijken
    id 659578 mocht het lukken doe maar weer bottenstruiken er in

11. ttenb

ttenb Forumleerling

Kan alles oogsten alleen mijn vollemaan veld niet. Dan word ik eruit gegooid.
    User: ttenb ID: 9710460

12. sanderbezoen

sanderbezoen Forumbeginner

Ik kan ook alles oogsten maar mijn volle maan veld niet. Dan wordt ik er ook uitgegooid.
    Ik kan daarna ook niet meer van veld wisselen.
    User: sanderbezoen id: 10855866

13. Klaartjuh

Deze problemen zijn gemeld bij BP.

14. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Eerder mijn volle maar gewassen handmatig geoogst en opnieuw ingezaaid en water gegeven (allemaal handmatig.
    Hierna zoals gevraagd eerder in dit draadje, eerst uitgelogd (met veel tegenzin bang om bij opnieuw inloggen weer dezelfde gewassen te zien) en toen flash cache geleegt en gelukkig bij opnieuw inloggen stonden de "nieuwe" gewassen er nog.....
    En zo te zien werkt de knecht ook weer (net mest gegeven en werd niet eruit gegooid)

O PS meldt er nog wel even bij dat mijn bonenstaak van 20% extra Ep rond 19.00 afliep of dit nu toeval is weet ik niet (dat het hier nu weer goed werkt bedoel ik)

15. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Helaas, ik had net de oogappelstruiken klaar en kon die niet oogsten, werd er dan uitgegooid.

Gelukkig na nog 2x inloggen werkt de knecht en het griezelwild weer.

16. spelboyke

spelboyke Oudgediende

dat is heel fijn voor jouw dat het je weer lukt om te oogsten ik kan helaas nog steeds niet inloggen

17. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Hier doet alles het ook weer, maar lag niet aan die bonenstaker, want die loopt bij mij nog.

18. bibi9999999

bibi9999999 Teller

oke weten we dat ook weer
    morgenochtend om ca 07.00 oogst ik 'm weer.....
    heb ik er toch voor mijn gevoel optimaal gebruik van gemaakt (van 15.00 tot 19.00 en morgen dan weer van 07.00 tot 19.00 ofwel tot 15.00 uur)

19. WilmaV

WilmaV Forumleerling

Ik zie dat er nu wel gewas staat, maar heb zelf ook een aantal keren handmatig geprobeerd te oogsten en te zaaien.
    Ben benieuwd hoe het straks zal gaan als het gewas klaar is.

20. Klaartjuh

Als het goed is zijn alle problemen weer verholpen, daarom sluit ik dit draadje. Bij nieuwe problemen kan er natuurlijk weer een nieuw draadje geopend worden.

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.