oogsten

Discussie in 'Help archief' gestart door -mikmak-, 10 Augustus 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hoi hoi, ik heb al dagen last dat ik boven in mijn scherm niet kan oogsten...normaal verspringt de tekst wat je wil oogsten maar nu niet meer.....:oops:

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  2. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Dat heb ik al maanden. Helaas kunnen wij daar niks aan doen mikmak. Al van alles geprobeerd in de instellingen maar helaas.

3. sanne22011

sanne22011 Regelmatige auteur

ik heb in ongeveer 8 dagen 2x bonus +1 in het party rad gekregen,
    maar het blijven er gewoon 4 stuks.
    Is daar wat aan te doen??

4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Dan denk ik dat het een +1 voor dieren of bomen waren

farmermikkie vindt dit leuk.
  5. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ben ik niet met je eens, want ik zet zo nu en dan ook wel eens bv. 2 WAC in en dan krijg ik ook maar voor 1 qua aantal.

6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

De oogstbonus van plus 1 geldt maar voor 6 uur en gaat gelijk in , dus om 2 uur gedraaitd
    loopt ie om 8 uur af.
    WAC is plus 2 per kwartakker als je 2 Wac inzet doet ie dat voor 36 uur anders maar
    voor 18 uur. Dus dan is het 4 per akker.

7. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Op het moment dat je denkt dat een bonus niet werkt, is het enige wat je kan doen op dat moment een ticket sturen naar support, zij kunnen het voor je nakijken.
    Echter, er zijn veel bonussen en meestal is het inderdaad het geval dat de bonus iets anders dan gewassen betreft, bijvoorbeeld bomen, stallen of werkplaatsen.

8. sanne22011

sanne22011 Regelmatige auteur

Ik heb een ticket gestuurd. Ik heb het nagekeken maar het was inderdaad een oogstbonus +1.en ik heb altijd
    wac +2, dus had in er nu 5 stuks moeten hebben.
    Ben in afwachting

=

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.