oogsten en schakelen velden

Discussie in 'Help archief' gestart door polkey, 18 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roseyvonne

roseyvonne Forumbeginner

Hier ook grote problemen, speel met Chrome, gebruik Ccleaner meerdere malen per dag, flashcache geleegd, laptop is nog vrij nieuw, Windows 8.1. Log van pure ellende nu maar 1x per dag in, om dan na het zeer tijdrovende oogsten de langste gewassen te planten, zodat ik pas de volgende dag weer hoef in te loggen.... o_Ok elk moment de melding dat shockwave (of zoiets) gecrasht is en de plug-in gestopt en opnieuw geladen moet worden, word er een beetje hopeloos van.... zeker met (in totaal) 12 accounts om bij te houden is dit niet haalbaar....

dutchboy vindt dit leuk.
  2. rosey1965

rosey1965 Forumleerling

Hoi buuf, dat doe je me toch niet aan hè, ermee stoppen! Ik wil je nog niet kwijt hoor, doe dan net als ik, 1x daags inloggen, en er de langste gewassen opzetten alsjeblieft ;(

3. hulst

hulst Levende forumlegende

Hier ging het weer prima en vandaag ook geen last tot nu toe. Ik kom bijna niet op de farm heb cc cleaner gedaan ook het register maar mag helaas niet baten.
    Hebben meer daar last van?

De problemen zijn weer voorbij alles loopt gelukkig weer als een zonnetje.

Laatste bewerkt: 24 Juli 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  4. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Ik heb gisteren geen problemen meer gehad met het spel en het nieuwe event. Schakelen gaat prima, zelfs het oogsten gaat vlotjes.
    Geen draaiende bloemetjes, geen vastlopers. Zou het probleem dan echt zijn opgelost?
    Ik blijf hopen ... het speelt een stuk prettiger als het gewoon werkt zoals het hoort.

dutchboy vindt dit leuk.
  5. fablim

fablim Oudgediende

Het lijkt idd te helpen.
    BP Bedankt als dit dé oplossing blijkt te zijn

dutchboy vindt dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik heb nu knechten aan staan, het lijkt echt een stuk beter te lopen. Handmatig weet ik het dus nog niet. Hier ben ik al wel blij mee xD

dutchboy en leni1955 vinden dit leuk.
  7. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Nou, hier gaat het toch weer wat minder goed dan vanmorgen, heb altijd knechten maar het oogsten duurt ongeveer 1 minuut per veld voordat er wat gebeurt, steeds melding "webpagina herstellen" ... grrr!
    Maar ja, het schakelen tussen de velden lukt nog wel, dus dan maar wat trager zaaien en oogsten, nu maar hopen dat hij weer niet verder vast gaat lopen, want vorig event kon ik helemaal niks meer ... had er supermest opgegooid om het alsnog te kunnen halen en kon dus helemaal niet meer oogsten, 400 supermest in de kliko voor niks.
    Blijkbaar is dit probleem nogal moeilijk op te lossen, of heeft BP andere prioriteiten.

dutchboy vindt dit leuk.
  8. bommelbij

bommelbij Regelmatige auteur

het spijt me het te moeten meedelen. ook bij mij regelmatig een flash crash, een script die vastloopt, een plug in die neit werkt, bloemen die blijven draaien. ook ik moet herhaaldelijk flash cache legen, opnieuw inloggen en zelfs de pc opnieuw opstarten.

dutchboy en jordy1986* vinden dit leuk.
  9. jordy1986*

jordy1986* Gelegenheidsauteur

ook hier nog steeds dat ik op f5 moet drukken om verder te kunnen farmen. en dan doe ik nu maar 1 keer per dag de farm. soms moet ik 3 keer alles opnieuw doen. voor twee dagen terug was het ideaal en kon ik alles weer normaal. tot gisteren. maar we hebben geduld en wachten gewoon af

dutchboy vindt dit leuk.
  10. fablim

fablim Oudgediende

Gisteravond, en vanmorgen, gaat t ook steeds slechter.
    Ik moet weer steeds langer wachten, ik ben bang dat de tijdelijke oplo:(ssing die BP gevonden had, zn tijd gehad heeft.
    :(

dutchboy en omaatje75 vinden dit leuk.
  11. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier is sinds vrijdag alles bij het oude. Soms een kleine hapering, maar duurt nauwelijks 3, 4 seconden.
    Ik heb de afgelopen 2 weken op een bungalowpark in Overijssel gezeten (vakantie). Internet was prima, misschien iets langzamer dan ik thuis heb.
    Ik vraag me af of de vertragingen streekgebonden zijn of niet.

dutchboy vindt dit leuk.
  12. boterbloem

boterbloem Gelegenheidsauteur

dit komt ook door het weer denk ik draadloze internetverbinding en door bewolkt weer of slecht weer heb je in Belgie een beetje slechtere verbindingen door de masten

dutchboy vindt dit leuk.
  13. AN_dv3

AN_dv3 Forumleerling

Het valt mij op dat de vertraging erger word als er stallen op een veld staan (zonder animatie), als en nadat je het veld met de stallen aan het oogsten bent of geoogst hebt.

dutchboy vindt dit leuk.
  14. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Hier op sifaka ook al dagen problemen. Na een paar keer loopt alles vast. Na een paar keer F5 loopt dat ook vast en moet ik het hele spel afsluiten en opnieuw opstarten. Kan vaak niet in de molen, op de markt, niets inleveren bij de questen, etc. Waardeloos en echt niet leuk spelen zo.

Drie keer moeten inloggen op het forum, vóór ik normaal beeld had en nèt tijdens het intypen een keer eruit gegooid. -.-:(

dutchboy vindt dit leuk.
  15. snietje1

Hier is het vandaag ook huilen met de pet op... je hebt echt een engelengeduld nodig om iets te kunnen doen. Alles duurt lang en het loopt vaak vast. Jammer dat dit niet de oplossing bleek te zijn.

dutchboy vindt dit leuk.
  16. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Sniet, t wordt hier maar erger en erger>:(
    k Snap t ook niet meer :music: t Is n drama om van
    akker naar ww te gaan. Simpel gezegt....t Wordt er
    niet leuker op!!:cry:

17. polkey

polkey Oudgediende

Eind van de dag en moeten de velden geoogst en gezaaid, engelengeduld is wat je moet hebben.
    Het oogsten is met vastlopers en ben je blij met 5 veldjes die soepel gaan, nu is ook het inzaaien/mest en water geven een probleem want het spel bevriest en als je dan eindelijk verder kunt dan trek je banen met achterlatend een stofwolk tot het weer na 10 kwartveldjes vastloopt.
    Stallen oogsten en verwijderen omdat je er een andere voor in de plaats wilt zetten doe je dubbel want degene welke je hebt verwijderd springt weer terug op zijn plek.

Ik dacht nog even aan de opmerking dat het aan de flashplayer/samenwerking browser en/of besturingssysteem zou liggen, maar als iets niet goed samenwerkt dan werkt het toch helemaal niet ? ( dat je het ene wel kunt en het andere niet )
    Want ik had dit topic geopend met dat oogsten niet ging, inzaaien en water geven wel, nu loopt alles intussen vast.
    Zou je toch denken dat het conflict heel ergens anders zit.
    Ben blij dat ik aan het eind van dit event zit en op de DI wacht, de lol is wel weg en ga geen geld meer uitgeven aan knechten omdat het handmatig niet meer lukt.

18. snietje1

Hier gaat het ook moeilijk om te oogsten en te zaaien..... ik ben met de hand tig keer sneller als wat de boerderij bij kan houden...

19. jollyjolly1

jollyjolly1 Forumleerling

Ik heb er ook al een tijdje last van dat alles traag gaat en om de zoveel seconden een bevroren scherm etc. Alles wordt heel regelmatig opgeschoond, ik werk met een chromebook dus alles aan updates wordt direct geïnstalleerd zodra het beschikbaar is. Voorlopig neem ik maar een extra kopje koffie mee als ik ga oogsten en zaaien.

jopie vindt dit leuk.
  20. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De problemen waarvoor dit draadje werd geopend zijn verleden week al opgelost.
    Natuurlijk zullen er ook nu nog mensen af en toe last hebben van een trage verbinding, van een hick-up op hun computer, van een moment dat het trager binnenkomt bij BP, kortom alle normale verschijnselen bij een online-spel.

Vervelend maar vooral individueel.
    Om te zorgen dat we echt overal voorkomende nieuwe problemen opmerken zal ik dit draadje sluiten.

Voor het Chrome-probleem wijs ik nog maar even dat we een faq hebben bij de technische faqs die hier over gaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.