oogsten en schakelen velden

Discussie in 'Help archief' gestart door polkey, 18 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen11

ellen11 Forumbeginner

hoop dat big point toch eindelijk er wat aan doet alles klopt bij mij de nieuwe versie maar helpt niks duur uren voor je eindelijk alles klaar heb vindt het een heel groot probleem help bigpoint

ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  2. *marja*

*marja* Forumleerling

Hoop dat het voor het event morgen begint opgelost is want het is geen doen binnen halen stopt steeds duurt heel lang voor je velden en hokken binnen kan halen ,zo wil je geen event beginnen

3. polkey

polkey Oudgediende

Omdat het bij mij vanochtend gelukkig weer normaal is geworden 'voor die tijd nogmaals de flashcache geleegd ' is dat nog een optie voor als jullie dat niet gedaan hebben.
    Wel het spel even opnieuw opstarten.

Nu de knecht voorbij is en alles weer met de hand gedaan wordt blijft het hier goed gaan.

dutchboy en ymked55 vinden dit leuk.
  4. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Nou hier werkt het dus vooral niet, pfff. Wisselen van veld gaat niet, zodra ik de landkaart wil openen geeft hij een melding "bigpoint.com reageert niet". Dan moet ik "webpagina herstellen" en laadt hij opnieuw. En dat dus elke keer bij elk veld, bij elke klik (met knechten gelukkig), als je wilt zaaien, oogsten of wisselen. Ik hoop dat ze het snel kunnen oplossen want het is zo écht niet leuk meer.

5. polkey

polkey Oudgediende

Kom de hoop de grond inboren, want vanaf 18.00 uur erger ik me kapot >:( en alles gaat met de hand dus tel uit je winst.

Alles waar ik het topic mee ben geopend is weer van toepassing.
    Heel langzaam merkte ik al dat oogsten problematisch werd, met het opbouwen voor het aankomende event en dus stallen veranderen loopt het vast en zit ik weer tegen een bevroren scherm aan te kijken.
    Vraag me af waar ik mee bezig ben, eigenlijk moet ik stoppen want leuk voor de omgeving ben ik nu ook niet met al die irritatie.

Als het morgen van BP kant niet kan worden opgelost dan hou ik het voor gezien, zo speel je namelijk geen spel.
    En zo'n event als morgen welke in record tempo moet worden gedaan heb ik op deze manier 3 weken voor nodig.

6. *marja*

*marja* Forumleerling

Het blijft gewoon zo is nog onveranderd zo haken we af op deze manier een spelspelen is waardeloos

7. hulst

hulst Levende forumlegende

Hier werkte het vanmorgen eerst ook weer niet. Daarna cc cleaner gedaan en bij cc cleaner ook het register langs laten lopen en nu weer alles prima in orde.

8. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

Ik heb ook nog geprobeerd, of het beter gaat als ik de animaties uit zet, maar dat helpt ook niet.

9. polkey

polkey Oudgediende

Heb nog van alles er overheen gegooid en laten scannen maar ben clean.
    Uit nood een knecht ingezet, heb gisteren niets voor niets alles er opgezet ook al heeft dat de hele avond geduurd.
    Dan een half event en heb ik toch nog de knecht terug.
    Die knecht heeft het er ook moeilijk mee en dus maak je ook fouten omdat het stil staat.
    Zo geef je susi op de 10 veldjes, daarna druk je uit wanhoop op de knecht en heb je alle kwartveldjes gierst ook gegeven.
    Kan er maar niet over uit, zoveel had ik er namelijk niet.
    Waardeloos

10. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Geprobeerd, eerste keer ging het, maar daarna weer precies hetzelfde>:(

11. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

hier ook weer precies het zelfde , het is een drama die knechten

12. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier geen last

13. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier is het een hel, ik ben al zoveel sv en bomenmest kwijt omdat iedere keer het veld bevriest en je dat net verkeerd klikt . Dit is echt niet te doen. Ik probeer om een stukje event te halen, maar zaaien en oogsten is gewoon een avondvullend programma zonder knechten. Dit is echt niet te doen !

Laatste bewerkt: 21 Juli 2015
  14. grobb

grobb Forumleerling

Het is momenteel geen pretje farmarama te spelen, kom de laatste dagen twee keer online, oogst met vele pauzes.... Zolang dit niet opgelost is zal ik geen evenement spelen. Jammer.

grobb

15. fablim

fablim Oudgediende

Het gekke is, ik heb het met t oogsten, als ik op de oogstknop klik kan ik rustig mezelf ff een bakje koffie maken. Maar het zaaien, dieren verzorgen, en landjes wisselen (met bauwknecht) gaat gewoon zn snelle gangetje.

16. *Khaleesi*

*Khaleesi* Forumbeginner

Hier hetzelfde ; heel langzaam oogsten, met de knechten zowel als met de hand. Zo gaan er weinig dit event halen, ik dus ook niet. Jammer, als alles normaal functioneert, heb je tenminste de kans om een gedeelte te halen, Heel jammer, maar het event mag door de oponthoud wel een dagje langer, hoop ik? Verloren tijd met oogsten inhalen. En ja, heb alle adviezen gedaan, zonder resultaat.

ymked55, Gert-Jannetje en dutchboy vinden dit leuk.
  17. Kinkeltje

Kinkeltje Forumbeginner

Fijn dat er deelnemers zijn die het probleem kunnen verwoorden. Alleen bij het oogsten ondervind ik de stagnatie. Zowel met de knechten als op een ander account met de hand.

18. PinguinEric

PinguinEric Junior expert

Helaas heb ik ook last van het trage schakelen/oogsten. Heb het nu met 4 verschillende browsers getest (allen up-to-date) en overal even traag. Overigens gebruik ik maandknechten. Uiteraard ook alles geschoond e.d., maar ook dan nog steeds aanklikken en wachten..... Jammer dat dit soort dingen altijd samenvallen met een event.....

dutchboy vindt dit leuk.
  19. fablim

fablim Oudgediende

Ja maar dát komt gewoon omdat we zoveel events hebben.

ymked55, Gert-Jannetje en dutchboy vinden dit leuk.
  20. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Ik heb hier gisteren ook de hele dag last van gehad. Vanmorgen begon ook traag. Toen heb ik de ccleaner erop losgelaten en nu werkt alles weer als een trein, gelukkig :)
    Hoop voor de rest dat de problemen ook snel verholpen zullen zijn 8)

ymked55, dutchboy en langeveentje vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.