Oogsten bij buren

Discussie in 'Overig archief' gestart door blackscorpion64, 11 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Zou het geen leuk idee zijn om de tuinen van je buurtjes te kunnen bezoeken.
    Je kan bij elke buur bijvoorbeeld 5x iets "oogsten" zonder dat het bij de buur eraf gaat.:music:

Handig als je een dier of bepaalde boom nog niet hebt. Zo kan je toch iets bij elkaar sprokkelen. ;)

daisy17858 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Er zijn boerderijspellen (geweest) waar dat kan... Maar hier zullen de gevolgen niet positief zijn. Voor de markt bijvoorbeeld...:oops:

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

blackscorpion64

Ik heb je post uit het andere draadje gehaald.
    Inbreken op andermans draadje met een geheel ander onderwerp is niet de bedoeling, je kunt dan gewoon een eigen topic starten.

Een draadje met het juiste onderwerp heeft ook het voordeel dat andere spelers je idee tegen komen in de lijst en op basis daarvan kunnen denken: 'o, hier vind ik wel wat van'.

4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Denk dat BP het niet leuk vind omdat het ze dan verkoop van stekjes en stalletjes gaat kosten. Bovendien zou het dan ook zo moeten zijn dat je toestemming zou moeten gaan geven aan wie wel of niet mag, want niet iedereen zit te wachten op gesnuffel van anderen op hun boerderij. En dan krijg je gemopper onderling en spelers zullen ook gaan bedelen of ze bij je mogen oogsten. Dus ik vind het geen goed plan.

5. ansimon

ansimon Regelmatige auteur

Misschien dan alleen bij je huwelijkspartner?

blackscorpion64 en bepsels vinden dit leuk.
  6. bepsels

bepsels Forummeester

dat zou dan op zich wel leuk zijn, helaas heb ik geen huwelijkspartner:inlove:

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bij alle buren kan ook. Bij Skyrama, ook van BP, is het mogelijk om spelers te bezoeken en daarvoor munten te incasseren zonder dat de speler daardoor zelf minder kan oogsten.
    1 boomvrucht zou dus een idee kunnen zijn, of 1% van de waarde van de siertuin wanneer die wordt geoogst.
    Stallen en gewassen lijkt me nogal ingewikkeld.
    De buren kunnen bezoeken lijkt me wel heel leuk. Dat kan ook op een ander spel wat ik ben gaan spelen.
    Daar is het de enige mogelijkheid om burenhulp/cadeautjes te geven en krijg je voor dat geven ook iets terug.
    Spelers die je niet op je veld wilt hebben, moet je dan dus ook niet meer als buur accepteren.

Maar als ik me niet vergis was het de bedoeling om van het mentorsysteem zoiets te maken, zodat veel meer spelers elkaar konden helpen, maar ook konden bezoeken. Alleen was dat zodanig omvangrijk dat het voorgoed in de ijskast is gestopt.

8. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Lijkt mij erg leuk!
    Maar niet het oogsten of zo, want daar hebben we de markt voor, maar gewoon kijken!!

9. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

live kijken op een akker, hmmm. liever niet, dan kan men zien wat je hebt en heb je kans dat ze met een ruilevent daarom komen zeuren. ik heb ook graag wat privacy.
    en je kan een foto van een akker bewonderen en beoordelen.
    en ook nog kunnen oogsten erbij.. dan kan ik niets meer verkocht krijgen met een beetje pech.
    je hebt een markt om bd te genereren, daarmee kan je weer andere spullen kopen die je tekort komt. dus kan je ervoor gaan werken.

10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Van mij hoeft het niet, ik hou zelf graag de controle en bij andere spellen bezoek ik nooit iemand, vind het leuk om af en toe te babbelen en verkopen op de markt maar hoef niet op andere boerderijen.
    Voorheen kon je foto' s plaatsen in een draadje zodat je kan zien hoe anderen het hebben, weet niet of dat nog zo is.
    Als mijn buurtjes iets graag willen geef ik het bij een ruilevent gewoon wanneer ik het kan missen.

11. Leo.netten

Leo.netten Teller

Mee eens

blackscorpion64 en Butsmuts vinden dit leuk.
  12. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

En van mij hoeft het ook niet ik hou niet van pottenkijkers

astrid1960 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.