oogstbonus stallen,bomen volle maan werkt niet bij WAC

Discussie in 'Help archief' gestart door Roadrunner14, 11 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    hallo, Ik vindt het vreemd dat als je WAC gebruikt wat voor gewassen is, niet de oogstbonus voor bomen of stallen kunt activeren bij Volle Maan? dat staat toch los van elkaar. WAC word geactiveerd voor alle velden, dus soms activeer ik comsumptiegoederen ergens voor maar moet dan weer verwijderen omdat ik dan geen WAC weer kan gebruiken. Beetje verwarrend want zo heb ik niks aan aan sommige comsumptiegoederen. Beetje verwarrend:oops:
    Had wel even rondgekeken maar kun je slots ook vrijspelen dat je ze wel kunt gebruiken?

    Hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd:eek:
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    We hebben maar 1 diamanten slotje. En er valt er niet ergens nog 1 vrij te spelen.
    Het is dus inderdaad keuzes maken, of wisselen van ambachtsproduct als je meerdere diamanten slot producten wilt gebruiken.
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  3. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Okè, wel jammer maar bedankt voor je antwoord:)
     
    Cornelly52 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.