Oogstbonus partyticket

Discussie in 'Help archief' gestart door Marietje001, 11 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marietje001

Marietje001 Forumleerling

Hallo!
    Ik heb zojuist een oogstbonus gedraaid bij het boeren rad. Fijn! dacht ik want dat komt mooi uit met het evenement wat nu loopt. Maar nu staat er links dat alleen mijn bomen meer opleveren (+1) ipv gewassen. Begrijp ik nu verkeerd wat een oogstbonus is of is dit een foutje?

2. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Je hebt verschillende oogstbonussen je hebt 24 uur 100% op alles , 12 uur 200% op alles en dan heb je 6 uur +1 op gewassen , 6 uur +1 op bomen , 6 uur +1 op dieren en 6 uur +1 op werkplaatsen.
    Dus ik denk dat jij 6 uur +1 op bomen heb gedraaid.

3. Marietje001

Marietje001 Forumleerling

Ja die van bomen zat er idd wel tussen, maar ik dacht dat ik die van 24uur 100% op alles had gedraaid, het was de hoofprijs. Maar het kan ook wel zijn dat ik fout heb gekeken. In de gewonnen historie staat alleen +1 oogstbonus, dus daar kan ik het niet echt meer uit afleiden.

4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Die oogstbonus 100% voelt als de hoofdprijs inderdaad, maar meestal is het volgens het rad de tweede prijs. Ik ben zelf op die manier ook wel eens in verwarring gebracht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.