Oogst plantage

Discussie in 'Help archief' gestart door Aliyee94, 28 Mei 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aliyee94

Aliyee94 Doorzetter

Hoi

Ik heb even een vraagje ik heb me net ingelogd en voor de 4de keer op rij krijg ik lege veldjes op mijn plantage dus niets om te oogsten terwijl ik er zeker van ben dat ik vanochtend gezaaid heb. Dit is nu al een aantal keer na elkaar het geval. Wat kan ik hier aan doen, de aantallen van de "gezaaide" gewassen zijn wel verminderd dus die ben ik wel kwijt vrees ik.

Alvast bedankt

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik denk dat je na het inzaaien te snel van veld wisselt. Dat kan alleen gebeuren als je met een knecht inzaait. Met de hand zou je alleen de laatste paar ingezaaide veldjes leeg hebben.
    Dus na het inzaaien even wachten, voordat je naar het volgende veld gaat. Het spel heeft even nodig om het te verwerken.
    Voor de zekerheid zou je na het inzaaien van al je velden, nog even een rondje kunnen doen om te zien of je zaaigoed overal is blijven liggen.

3. Aliyee94

Aliyee94 Doorzetter

Ik gebruik geen knechten maar een rondje maken voor ik uitlog is geen slecht idee. Wel jammer van de misgelopen oogst want ik had een oogstbonus 100% opstaan.

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Oei, dat is zeker zonde.
    Hopelijk gebeurt het niet nog een keer.
    Hier is het ook wel eens gebeurd, zo balen.

Ik bedenk net nog iets: Soms zie je een bepaald veld, en zaai je in op een ander veld. Net zoals ik soms oogst op een akker, en dan bijvoorbeeld een siertuin geoogst wordt.

Bij het inzaaien pakt hij het dan inderdaad niet. De oplossing is hetzelfde: even langs de akkers lopen om te kijken of het overal goed is gegaan.
    Of het te maken heeft met een te volle cache, weet ik niet. Maar het is altijd aan te raden af en toe alle rommel te verwijderen.

Sintra98 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  5. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Misschien een mailtje naar support sturen daar kunnen ze dat wel nakijken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.