Ongewenst bericht

Discussie in 'Help archief' gestart door -Coco1968-, 23 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Vanmorgen werd ik verrast door een bericht van een ez-kuiken van me.

ja

geef me al je boerenduit of ik schiet je dood.

Voor mij was eerst alleen het woordje ja zichtbaar, daarna kwam deze tekst toch wel erg onprettig over. Ik heb geen zin om naar support te schrijven, omdat ik een gezamenlijke email met mijn man heb. Maar iemand die rond tien uur s'avonds een dergelijk bericht kan sturen zou toch ook moeten weten dat dat niet kan. Dus als een moderator/supportmedewerker naar aanleiding van dit bericht op mijn account wil kijken naar dat berichtje, dan kan ik niet zeggen dat ik dat erg vind.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Dat zijn inderdaad geen leuke berichten en erg onacceptabel maar hier mogen we je alleen mee helpen als je desbetreffende IGM laat staan en bericht naar support stuurt.
    Misschien een idee om het spel op een eigen e-mail te zetten als je het vervelend vind dat dit op de gezamenlijke e-mail terecht komt?

Ik leg je draadje wel even bij mijn collega neer.

3. -Coco1968-

Tja, dan laat ik het er verder wel bij. Soms lijkt het op het forum of er al op een account gekeken wordt voordat daar om wordt gevraagd, dus leek me dit de moeite van het melden waard. Je mag het draadje wel sluiten.

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ligt er aan hoe of wat, ik mag niet zomaar bij iemand inloggen en dat was voor dit wel nodig. En bepaalde informatie en antwoorden gaan we ook niet te openlijk op forum geven.

Maar ik heb Toontje al op pad gestuurd :)

edit en ik krijg te horen dat hij het nu voor je heeft opgelost.

5. -Coco1968-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.