Ongenodigde buur

Discussie in 'Help archief' gestart door didi1627, 15 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. didi1627

didi1627 Junior expert

Ik heb ineens een buur erbij.
    Nooit de vraag gekregen of ik deze buur als buur accepteer. En ik wil dat ook helemaal niet.
    Ik kan hem ook niet verwijderen, want dan moet ik 7 dagen wachten.

Krijg je tegenwoordig geen vriendschapsverzoeken meer? Kan iedereen zomaar in je lijst komen?

En belangrijker: kan support deze buur eventueel wel verwijderen?

2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Ik kreeg gister wel een buren verzoek (2 zelfs van verschillende personen) en heb deze geweigerd....
    Dus op je vraag of je geen vriendschapsverzoeken meer krijgt...... Ik wel wie weet heb je er per ongeluk op ge-entert of geklikt ?

3. didi1627

didi1627 Junior expert

Bedankt voor je reactie! Ik dacht ook dat ik misschien ge-entert had, maar dat kan bijna niet.
    Ik ben namelijk ingelogd, en terwijl alles nog aan het opstarten was koffie gaan halen. En even een telefoontje gedaan. Dus kwam pas na een kwartiertje terug, en toen stond er geen pop-up.
    Ik ga wel bij support vragen of ze de buur kunnen verwijderen, en anders maar over 7 dagen eruit kicken. Het is dan niet anders.

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Iemand wordt alleen je buur als je op het verzoek met de groene knop v accepteert.
    Het kan niet anders, de vraag verdwijnt door klikken op de v (accepteren) of de x.
    Dus misschien heb je het onbewust gedaan, of kwamen twee vragen boven op elkaar en heb je twee keer geklikt.
    Maar zoals je weet, na 7 dagen kun je de buur verwijderen.
    En last van de buur heb je niet, die staat in je lijst maar kan verder niks. De week wachttijd voor je de buur kan verwijderen levert je dus geen nadeel op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.