ongelezen posts draadjes

Discussie in 'Help archief' gestart door fairie, 17 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

Sinds het nieuwe forum er is gaat hij automatisch naar het laatste bericht in het betreffende draadje die ik open. Als ik dan laatse ongelezen bericht aanklik kom ik op de site van BP terecht. Is het misschien mogelijk dat ik dit aan zou kunnen passen naar hoe het op het oude forum was. Ik wil graag als ik een draadje open hij automatisch bij de 1e ongelezen bericht komt te staan.

Als het mogelijk is dan zou ik graag willen weten hoe ik dit aan moet passen.

2. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

Had hetzelfde probleem. Als je in het subforum staat, staat er een klein blauw bolletje voor de titel. Als je daar op clickt, ga je naar het eerste ongelezen bericht

3. fairie

Oke, dan moet ik voortaan maar 1 stap meer gaan doen. Niet dat ik hier te beroerd voor ben maar vind het wat omslachtig. In elk geval dankjewel voor je antwoord, het scheelt mij in elk geval moeilijk doen.

Mocht het wel bij de instelling te wijzigen zijn dat hij automatisch naar het 1e ongelezen bericht toe gaat met een draadje openen dan hoor ik dit graag alsnog. Zo niet dan hoor ik dit ook graag en kan wat mij betreft dit draadje daarna gesloten worden.

4. fairie

Waarom wordt mijn draadje gesloten terwijl ik nog geen antwoord heb gehad. Ik gaf aan dat hij pas na antwoord gesloten kon worden. Ik bedoelde daar niet het antwoord van de medespeler mee, waarmee ik al blij ben maar een antwoord op de vraag of het ergens is aan te passen.

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik denk dat iemand iets te enthousiast was, ik heb je draadjes voor het gemak samengevoegd (nu niet schrikken omdat je dubbelpost hebt dat komt door mij dus word je niet op aan gekeken).

Maar het is niet bij de instellingen aan te passen en de oplossing van Ayla is in dit inderdaad de beste manier, zo doe ik dat ook.

6. fairie

Ik vond het al raar, normaal krijg je inderdaad eerst een antwoord. In elk geval weet ik nu dat het niet aangepast kan worden dat je automatisch bij de 1e ongelezen post uitkomt. Ik was na het antwoord van Ayla er gelijk mee begonnen en dat werkt goed.

7. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

In dat geval lijkt me de vraag beantwoord en kan het draadje nu wel op slot :)

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.